Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Nå som jeg ammer er det tørt som i sahara der nede, og vi må bruke glidemiddel når vi har sex. Tror vi begge synes det er noe herk, klissete og ekkelt, og det ødelegger liksom mye av stemningen. Så da blir det heller til at vi nesten adri har sex lenger. Noen som har noen glidemiddel-tips, sånn i praktisk bruk mener jeg? Og dere som er ferdige med å amme, blir det fugtigere forhold der nede etterpå?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Det finnes jo mange ulike typer glidemiddel da som ikke trenger å være klissete. Ellers kan dere f.eks bruke helt vanlig matolje, det funker også som glidemiddel og det er ikke klissete og har en nøytral smak. Ha en pen liten flaske med olje stående ved siden av sengen f.eks så er det ikke så stress og dere kan bare smøre på litt på fitten din før dere begynner å kose...:-) Og min teori er at dess mer sex en har dess våtere blir en etterhvert :-)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Til 21.00.:Ok,nå vet ikke jeg hvor du har hørt at det er bra å bruke matolje som glidemiddel..for det er det IKKE. Så til HI,gå på kondomeriet å kjøp et glidemiddel der,de har mye å velge mellom så bare spør de som jobber der om hjelp :-) Men for all del,ikke bruk matolje det er ikke bra for skjeden din!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Vi har en som heter Luksus glidemiddel, kjøpt på kondomeriet. Den er veldig grei, skal lite til, og er ikke klissete. kan og bruke den når man maserer hverandre... Men eg kjenner ei som fikk noen piller, vet ikk om hun måtte ha resept eller hva. da prukte hun de i en uke eller to, og så gitt "tørken" over..
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Er jo spennende f.eks å ta lit glidemiddel på hendene og stimulere penis.. Gjør det noe om det blir litt gris da..? :-))) Eller du kan ta litt på fingeren og putten den inn i deg..Har jeg gjort, blir aldri gris som regel på sengetøyet osv da.. Gjør det noenganger sånn at han ikke merker det engang slik at han tror jeg er mer våt enn hva jeg egentelig er :-))) Min lille hemmelighet :-)))
Annie_ Skrevet 29. april 2010 #6 Skrevet 29. april 2010 Enig med det som blir sagt her, gjør noe spennende/erotisk utav glidemiddelet... Prøv f.eks. Afrodite Spray, som i tillegg til å være et glidemiddel har afrodisiske egenskaper, som øker blodtilførselen og er med på å fremme en DEILIG orgasme! Mer info og evnt bestilling her http://www.cosmopharmas.com/NO64504 Og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå