Gå til innhold

ER DENNE SIMO VOGNEN FRA 2003???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fin! Ser temmelig ubruk ut også.

Aner ikke hvilken årsmodell den er.. Kan godt stemme, men trodde det var lenger siden de brukte slike hjul?

Skrevet

Jeg tror at dette er en 98 modell...

Har selv vært utsatt for at en selger påsto at vogna var nyere enn det den var. Sendet spørsmål om årsmodell fra 2 forskjellige mail adr og fikk 2 forskjellige svar...så vær kritisk.

Jeg tviler på at denne vogna er fra 2003 pga av simo da hadde svarte hjul på vognene sine.

Dessuten ligner vogna en del på denne:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21066841

Skrevet

Denne må være fra 1998, første anonym som svarte,er det din annonnse eller?? Den er fra før 2000.Sånne hjul var ikke i 2003...

Skrevet

Nei den vogna der kan umulig være fra 2003, jeg har en simo bagvogn og den er langt fra lik den.... ja jeg ser det er en kombivogn... Hjula på 2003 mod er tykkere og de er ikke hvite, de er svarte / grå...

Jeg ville ikke ha stolt på den selgeren der i hvertfall

Skrevet

Jeg blir faktisk litt positivt overrasket over at dere er så inn i vognverden at dere vet hvor gammel\ny en vogn er. :P Er jo rene vognekspertene her jo.. :)

Ikke HI.

Skrevet

De feste ser jo at denne vognen er gammel.Trneger ikke være vognekspert for det.Og visst du goodgler simo 2003 mod ser den jo helt ny ut i forhold.Og ikke sånne hjul ;) Nei dette er nok en bedrager!

Skrevet

er rimelig sikker på at den vognen er fra før 2000... tipper rundt 98.. hadde en maken simo vogn selv til min datter... den fra fra 98..

Skrevet

Er nok en 98 modell med tanke på att det ikke er regulerbart håndtak, og "gamle" bremser med "klosser". Hjulene er enkle å skifte ut...noen har faktisk foretrukket gamle klassiske hjul på fremfor lufthjul på nyere vogner. uansett, Simoen endret utseende i 3003, så dette er ikke en 03 vogn, kunne kanskje ha tippet 00/01 om den hadde hatt regulerbart håndtak el nyere bremser.

Skrevet

jeg har sendt mail til selger om at jeg nekter og tro at denne vogna er fra 2003 men fra 1998..Så er spendt på om jeg får noe svar...

Skrevet

Ligger til salgs en make vogn noen annonser nedenfor. Og der står det at den er fra 98. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...