Gå til innhold

noen som kan anbefale noen spa hotell som ikke er så dyre i norge eller sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har så lyst å dra på spa weekend med mannen min:) vi har ikke vært på noe sånt siden vi ble sammen og fikk barn. så tenkte å ta en helg bare vi 2 uten barn. noen forslag og eventuelt linker??

liten bryllupsreise en helg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bor i trondheim. men d så veldig koselig ut der da:)

Skrevet

Britannia har jo starta med spa, men det er jo ikke så veldig billig..

Skrevet

koster de mye ca. de da? tengte på 2 dager fra fredag ettermiddag - søndag jeg. får jobber mandag til fredag:)

Skrevet

"Britannias spaweekend med massasje

Weekendpakken inkluderer overnatting, stor frokostbuffet i Palmehaven, fruktfat og vinhilsen på rommet ved ankomst, ekstra velværeprodukter og én 2-retters middag i Jonathan Mat & Vinkjeller.

Spabehandlingen inkluderer en avslappende velkomstmassasje, leireinnpakning på føttene, og en valgfri massasje i 60 minutter. Velg blant klassisk svensk massasje, en velgjørende aromaterapi, eller en avslappende hotstone-massasje.

Ved valg av to overnattinger er det inkludert en 3-retters middag i Palmehaven restaurant den andre dagen.

Pris for pakken med én overnatting:

Fra kr. 2 435,- pr. person i dobbeltrom

Pris for pakken med to overnattinger:

Fra kr. 3 760,- pr. person i dobbeltrom"

Altså ganske dyrt, men godt mulig det er verdt det :)

Jeg er veldig glad i det hotellet selv, god service, flott mat og de er faktisk miljømerka med svanen!!

her er link:

http://www.britannia.no/

Skrevet

oii d va litt dyrt ja. men sikkert utrolig hærlig. trenger litt avslappning og velvære kjenner jeg. må spare litt penger så tror jeg vi skal unne oss ei hælg me barnefri:) takk for link.

Skrevet

Jeg ville faktisk heller sjekket i Tallin. Der var vi, og der er det myyyye billigere enn her hjemme.

Flyr sannsynligvis via oslo, men turen derfra tar vel 1 1/2 t tror jeg, så er jo ikke så lange turen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...