fox`y Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 har så lyst å dra på spa weekend med mannen min:) vi har ikke vært på noe sånt siden vi ble sammen og fikk barn. så tenkte å ta en helg bare vi 2 uten barn. noen forslag og eventuelt linker?? liten bryllupsreise en helg:)
Rampongi Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Aner ikke hvor du bor jeg da, men holiday club Åre har av og til noen gode tilbud på spahelger. Både med og uten unger. http://www.holidayclub.se/news/169/spapaket/
fox`y Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 bor i trondheim. men d så veldig koselig ut der da:)
Rampongi Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Britannia har jo starta med spa, men det er jo ikke så veldig billig..
fox`y Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 koster de mye ca. de da? tengte på 2 dager fra fredag ettermiddag - søndag jeg. får jobber mandag til fredag:)
Rampongi Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 "Britannias spaweekend med massasje Weekendpakken inkluderer overnatting, stor frokostbuffet i Palmehaven, fruktfat og vinhilsen på rommet ved ankomst, ekstra velværeprodukter og én 2-retters middag i Jonathan Mat & Vinkjeller. Spabehandlingen inkluderer en avslappende velkomstmassasje, leireinnpakning på føttene, og en valgfri massasje i 60 minutter. Velg blant klassisk svensk massasje, en velgjørende aromaterapi, eller en avslappende hotstone-massasje. Ved valg av to overnattinger er det inkludert en 3-retters middag i Palmehaven restaurant den andre dagen. Pris for pakken med én overnatting: Fra kr. 2 435,- pr. person i dobbeltrom Pris for pakken med to overnattinger: Fra kr. 3 760,- pr. person i dobbeltrom" Altså ganske dyrt, men godt mulig det er verdt det Jeg er veldig glad i det hotellet selv, god service, flott mat og de er faktisk miljømerka med svanen!! her er link: http://www.britannia.no/
fox`y Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2010 oii d va litt dyrt ja. men sikkert utrolig hærlig. trenger litt avslappning og velvære kjenner jeg. må spare litt penger så tror jeg vi skal unne oss ei hælg me barnefri:) takk for link.
*gruffalo* Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jeg ville faktisk heller sjekket i Tallin. Der var vi, og der er det myyyye billigere enn her hjemme. Flyr sannsynligvis via oslo, men turen derfra tar vel 1 1/2 t tror jeg, så er jo ikke så lange turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå