Pinguspire Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Har hatt positiv el test i 3 dager, el-slim på den 2. dagen med positiv test. Nå er testen negativ men har ikke fått noe tempstigning! Har jeg hatt/ har jeg EL ??
Jønimi #er gravid!# Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Da har du nok ikke hatt EL enda. Når tempen stiger så har du hatt det:) Hvordan ser målingene dine ut de siste dagene da? El testene er jo positive noen dager i forveien. El slim indikerer jo og at den kommer
Pinguspire Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Hadde el-slim på søndag og en temp på 35,79, mandag var den 36,03 og tørr, i dag har den sunket igjen til 35,85 negativ test og tørr... Håper den stiger til i morgen, for mannen min reiser i dag og blir borte en uke...
Jønimi #er gravid!# Skrevet 24. februar 2010 #4 Skrevet 24. februar 2010 Har du funnet ut av noe mer ang. EL? Det var jo ganske lave temper da. Hvor høye pleier de være etter EL?
Pinguspire Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2010 Den steg til 36,13 i går, det har den pleid i vere ved el i de siste pp.. trudde selvfølgelig da at jeg hadde hatt el, men i dag sank den til 35,87 igjen. målte da 2 timer tidligere enn jeg pleier å tempe så vet ikkje om det kan ha noe å si... (bruker babycomp så kunne ikke måle igjen når jeg våkna til vanlig tid) Her er charten min:) http://www.fertilityfriend.com/home/296bbb
Jønimi #er gravid!# Skrevet 25. februar 2010 #6 Skrevet 25. februar 2010 Så rart da! Åssen dag er du på i syklus? Kan jo være at egget ikke klarer å slippe helt. Kan jo være at den stiger ordentlig i morgen eller dagen etter
Pinguspire Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2010 Håper det;) prøvde å skrive inn at tempen steg i morgen og holdt seg der noen dager, da fikk jeg alikevell el på cd 13, er på cd 15 i dag;) Håpe håpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå