Gå til innhold

El-slim positiv el-test i 3 dager men ingen tempstignig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt positiv el test i 3 dager, el-slim på den 2. dagen med positiv test. Nå er testen negativ men har ikke fått noe tempstigning!

Har jeg hatt/ har jeg EL ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har du nok ikke hatt EL enda. Når tempen stiger så har du hatt det:)

Hvordan ser målingene dine ut de siste dagene da?

El testene er jo positive noen dager i forveien. El slim indikerer jo og at den kommer :)

Skrevet

Hadde el-slim på søndag og en temp på 35,79, mandag var den 36,03 og tørr, i dag har den sunket igjen til 35,85 negativ test og tørr...

Håper den stiger til i morgen, for mannen min reiser i dag og blir borte en uke...:(

Skrevet

Har du funnet ut av noe mer ang. EL?

Det var jo ganske lave temper da. Hvor høye pleier de være etter EL?

Skrevet

Den steg til 36,13 i går, det har den pleid i vere ved el i de siste pp.. trudde selvfølgelig da at jeg hadde hatt el, men i dag sank den til 35,87 igjen.

målte da 2 timer tidligere enn jeg pleier å tempe så vet ikkje om det kan ha noe å si... (bruker babycomp så kunne ikke måle igjen når jeg våkna til vanlig tid)

Her er charten min:)

http://www.fertilityfriend.com/home/296bbb

Skrevet

Så rart da! Åssen dag er du på i syklus? Kan jo være at egget ikke klarer å slippe helt. Kan jo være at den stiger ordentlig i morgen eller dagen etter :)

Skrevet

Håper det;) prøvde å skrive inn at tempen steg i morgen og holdt seg der noen dager, da fikk jeg alikevell el på cd 13, er på cd 15 i dag;)

Håpe håpe!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...