Gå til innhold

Tør ikke tro det er sant...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt TO POSITIVE TESTER i dag!!!!!!!!!!

Skulle bare være helt sikker på at jeg ikke var gravid før jeg dro til akupunktur i dag. Har bestilt min første time, for var lei av å vente på mensen (4 mnd siden MA, ingen mens siden). Den var positiv! Holdt på å dette av do:) Siden det var billigtest tenkte jeg jeg skulle ta en CB og, det ble et tydelig blått kryss med en gang, var ikke morgenurin en gang. Nå har jeg kjøpt en sånn med ukesindikator som jeg skal ta i morgen tidlig. Hehe, må jo være helt sikker;) Så skal jeg bestille legetime. Er superglad og veldig redd for at det skal gå galt igjen...

Skal til akupunktøren like vel da, for man må avbestille senest kl 12 dagen før, eller betale timen i sin helhet, så da kan jeg jo like gjerne dra. Kanskje jeg kan få noen nåler som er bra for spiren?

Oi oi oi, er litt i sjokk her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! :-)

Gratulerer så mye, håper du får ett godt svangerskap :-)))

Skrevet

gratulere såå mye,bra noen av oss får det til iallefall;)

lykke til;)

Skrevet

åh så gøy =) Gratulerer så masse! :) kanon gøy å lese når folk blir gravide! selv om man blir litt misunnelig hehe ;)

kose deg masse! klem :)

Skrevet

grattis!! håper det går bra denne gangen!!

Skrevet

gratulerer:) så heldig du er:) lit misunnelig her.. venter fælt på mensen selv nå.. ikke hatt det siden 11 jan..:(

Skrevet

Tusen takk, jenter! Tok en CB digital nå nettopp, for sto at man ikke trengte å ta den med morgenurin om man var over IKM. Den viste gravid 3+!!! Betyr vel termin i slutten av oktober omtrent det... Håper, håper, håper spira holder seg frisk og fin der inne til den tid.

Fikk forresten massasje i steden for akupunktur i dag:) Viste seg at akupunktøren var massasjebehandler også. Og ville ikke sette nåler så tidlig i svangerskapet siden jeg mistet forrige gang. Var fantastisk!

:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Dra til akupunktøren alikevell. De tar gjerne en "feste rutine"..... Skal hjelpe kroppen til å tviholde på spiren!:)

Lykke til med svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...