Gå til innhold

Håper man kan bestille forskjellig farge på city cross-vogna og city baggen??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan man. City Cross er en sportsvogn, der man også har det valget at man feste på en City bag.

Den selges altså ikke komplett med bag. Og man velger fritt farger på selve vognen og bagen.

Det kan du. dersom du skal kjøpe vogna i butikk, så er det sportsvogna man kjøper, og så kan man kjøpe city bag i tillegg (eller soft bag om man ønsker det) de to kjøpene er helt uavhengig av hverandre! Men pass deg, det er maange nydelige farger å velge mellom, så å bestemme seg er ingen enkel sak=)

Lyse vogner er veldig fine, spes når man skal ha sommerbarn:D

Men blir de ikke fort ripete og skitten?

Inn og ut av bil osv...

Tenkte faktisk på navy jeg...Rart at jeg tenker det egentlig, for har aldri ønsket meg blå vogn tidligere.... Liker brune vogner godt, men den brune til emmaljunga synes jeg ikke er noe særlig..

Annonse

Det er klart at man må være litt ekstra påpasselig, slik at man ikke skitner de så fort til. Har sprayet min med impregnering, så det er lett å vaske av flekker og smuss. Dessuten er stoffet til Emmaljunga av en slik kvalitet at de er lettstelte og skitt preller av.

Jeg vil ha skinn.. De er dødslekre i skinn. Vil ha creme eller hvit på bagdelen og sort eller navy på sportsdelen. Mest praktisk at den er sort/ navy når tassen begynner grise :D Dessuten skal jeg ha til sommeren, og da er det fint med en lys sommerfarge :D

Enig at skinn er veldig fint, men tenkte bare å si at jeg har flere venninner som valgte skinn og det ble dessverre fryktelig varmt og klamt i sommer (når de sammenlignet med min som var av tøy). Mulig at det bare var en tilfeldighet men har hørt flere som har kommentert dette.

Ja, det er et poeng med at mørk vogn er det beste når han begynner å grise...Da blir det sikkert navy sportsdel!

Men greier ikke bestemme meg for city bag..

Klamt med skinn? Kanskje styre unna det da, siden jeg skal ha sommerbarn..

Jeg har foreløpig bare kjøpt sportsvogna.. i heeelt mørk mørk blå farge. Nydelig. vet ikke om jeg får jente eller gutt, så da ble det den fargen. Er ikke en typisk guttevogn selv om den er blå:) og city bagen har jeg fortsatt ikke klart å velge ut.. men vil nok ikke velge helt svart (pga støv og skittflekker) og heller ikke heelt lys (pga flekker) selv om det er disse jeg synes er de flotteste..

Lykke til!=)

Annonse

er vel navy jeg har på sportsvogna.. den er mørk ja, men ikke så mørk at den ser svart ut.. synes det er en veldig fin farge å ha på vogn uavhengig av kjønn på barnet:)

Jeg har også bestilt sportsdel i fargen "dark grey".. Som tidligere nevnt er den en god del lysere i virkeligheten enn i katalogen og på nett.. Men jeg synes også det var en nydelig farge :) Og samboer pekte også ut den fargen med engang... :)

Ellers har vi kjøpt svart city bag, er fornøyd med den også :)

Er så kjekt at man kan betille den fargen man vil på både bag og sportsdel.. jeg synes ihvertfal det var en fordel :)

Ja, supert at man kan bestille ulike farger!!

.... men blir ekstra vanskelig å velge.. hehe...

Føler man nesten MÅ bestille to farger... ;D

Synes dette er helt utolig vanskleg!!

har bestilt min city cross med bag og stelleveske...hentet den i sberige for litt siden

Var soleklar i utg punktet at jeg ikke ville ha mærk.

så på gutte rommet står den klar og nenter i

..DARK BEIGE

delikat farge synes jeg og ikke for lys som sand selv om den er fin..look a like leather synes jeg dessverre ikke no om men smak sak..

Må man bestille vogn i Sverige ( feks Kattis) før man drar til btikken? Regner ikke med at de har et kjempestort lager??

Hvor lang tid på forhånd må man bestille før man kan hente?

Om du skal ha i juli, anbefales det å bestille snarest! De har fellesferie på fabrikken de svenkene, så da skal de kose seg hele sommren uten å lage noe særlig med barnevogner :P Jeg skal bestille i løpet av denne uka.. (Må bare bestemme meg for hvilken vogn jeg skal ha daah...) Men hør med forhandleren din :)

Bitthen:

Det gjelder kanskje uansett om jeg skal bestille fra lokal forhandler eller i Sverige?

Er bare glad jeg har unnskyldning for å bestille snart.. hehe.. Gleder meg sånn :D

Men jeg må også bestemme meg først :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...