gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Fikk ikke time før jeg var i uke 31. Så da må jeg prøve å finnet ett annet sted. Har jo så lyst til å å prøve å se ett "glimt" av lille gull:)
ღMadame_mim ღ Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Det er søsterhjemmet i porsgrunn du mener eller?? Tror de aller fleste andre steder er veldig mye dyrere hvertfall... Prøv på gamle røntgensentret på beha, eller dr. majak i Skien :-)
gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Ja, det var søsterhjemmet i porsgrunn jeg mente:) Røntgensenteret eller i skien ja.. Er de flinke der? Vet du pris?
ღMadame_mim ღ Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg var hos majak på ordinær. Hun er flink, men aner ikke pris siden jeg ikke betalte noe annet enn bildene. Det var 80kr. Tror ikke det er noen andre som kan måle seg med søsterhjemmet på pris iallefall! Tror det var rundt 120kr jeg betalte jeg, inkl. bilder og det var privat :-)
Truda- mor til 2 Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Ja, det er veldig fullt på søsterhjemmet. Jeg prøvde å få tidlig-ul der, men hvis jeg hadde fått den timen jeg fikk tilbud om der, hadde det ikke vært tidlig lenger, for å si det sånn! Jeg visste ikke om noe annet i Skien/Porsgrunn-området, så jeg bestilte på Nøtterøy ultralysinstitutt i Tønsberg. De er eeeeeelendige på å ta telefonen (Ringte de flere ganger om dagen, hver dag i to uker), men når de først tar den får du time ganske kjapt!
Truda- mor til 2 Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 ... Og de har 3d og 4d også. Tok det der i forrige svangerskap, og var veldig fornøyd!
ღMadame_mim ღ Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Jeg hadde tydeligvis veldig flaks jeg da når jeg bestilte på søsterhjemmet. Jeg fikk time etter en uke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå