Gå til innhold

Noen fra Oslo her?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei-hei!

Gratulere med "hjemmelaga", tenker d kom som en fantastisk overraskelse!

Jeg er 40 år, bor på østkanten i oslo og og blir forhåpentligvis 3 barnsmamma i midten av sept. En liten blødning i morges som har gått over og fostervannsprøve i påska, men krysser fingre om at allt er bra med den lille!

Hei igjen,

gratulerer!! Bra at det har roet seg ang blødninger. Har fått time til lege litt før denne uken da jeg har vært så syk i det siste og har måtte startet med antibiotika og paracet ( skal hvis gå greit?).

Lurer litt på ang fostervannsprøve da optimale perioden for oss å ta prøven, var uken føre påske ferien og da var det ikke mulig å få det til pga lab som er stengt i påske.Derfor blir det ev fostervannsprøve veldig sent....så vi har bestemt oss for å ta dual test, vil jo finne ut så fort som mulig.. Men blir litt nervøs når det virker som risiko for kromosom avvik er såpass stort over 40,og dual test ikke så sikker.

Hvordan er formen din i forhold til de andre svangerskapene?

Har regnet på det at terminen er rundt 12 september , men mulig med justeringer!

Hei! Jeg er 42 år og venter mitt første barn i juni. Jeg bor sammen med min mann på Vålerenga. Har slitt en del med astma og er fortiden sykemeldt. Fryktelig kjedelig å sitte i en liten leilighet i byen, mens det er så kaldt at en knapt kan være ute. Prøver å innstille meg på at jeg må sitte her å ruge ei stund til =o) Vil ha vååååår!!!

Annonse

Heisann jenter!

Da har jeg fått vært på ul etter en liten blødning sist tirsdag og allt står heldigvis bare bra til med den lille babyen:) Kan vente å blø senere da det ble påvist litt blodannsamling, men dette skulle ikke påvirke fostersekken, PHUUUU! Like rørende å se den lille, selv om dette er 3.mann gitt:)

Spesialisten var ei søt godt voksen dame, ikke norsk, men klarte ikke helt å sette fingeren på hvor hun kom fra. Men anyway, hun ristet på hodet og mente vi skandinaviske damer ikke var flink nok til å ta hensyn til graviditeten. Vi skulle absolutt ikke løfte mer enn max 5kg, og lell dro vi gjerne og handlet på egenhånd. Dette var da noe mannen kunne ta seg av!:) Vel, dette med max 5kg er jo helt umulig for meg å ta hensyn til! Har ei på snart 14mnd, og hun kan enda ikke å gå. Hun veier over 10kg, og vi bor i 2.etage u heis....... Kjæresten prøver jo d beste han kan å avlaste, men enkelte ganger må jeg jo bare løfte og bære henne...

jeg skal ha fostervannsprøve 30.mars, i uke 15, på ullevål. Detter er jo midt i påska, men der hadde de heldigvis ikke påskaeferie.

Passer godt for meg da jeg har hele uka fri:)men kansje svarene kommer senere, æsj!?

Ellers så går dagene her, kvalmen har heldigvis beggynt å gi seg. Ømme boobs kan jeg leve med:) men får aldri nok søvn zzzzzzzzz. Og jaggu kjenner jeg den lille magen som kommer når jeg ligger på ryggen i senga:)

Øyner jeg håp om vår nå, etter ei uke med snø og blåst, var d jaggu godt å kjenne mildværet som kom i går....... Dog savner sola i dag, men etter hva jeg har forstått, kommer den snart og vi skal få noen fine dager! Noen som har vært på vinterferie da? Ikke vi, jobbet som vanlig.

Er 11+1 i dag, nærmer meg snart 12-ukers grensa. Selv om jeg har god følelse,så senker jeg ikke skuldrene helt ennå.....

Da venter jobben, ha en fiiin dag jenter!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...