Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 bare lurte på om dere fikk denne på fast dato? avogtil får jeg det siste uka i måneden og neste gang ikke før første uka neste mnd.. det holder seg ikke til de datoene som er satt opp hos nav.. syns det er litt irriterende i forhold til planlegging av økonomien..
verdensbestelillegutt-09 Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Hvis bf betaler bidraget på giro, får du pengene etter han har betalt. Du kan søke om å få bidragsforskudd, da får du en fast sum (jeg får 1010,-) til en fast dato i slutten av hver mnd, så da vet du ihvertfall at du har de pengene. Så får du resten etter at bf har betalt.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 Jeg har det på samme måte som deg HI, og det er veldig irriterended. I vedtaket stod det at bidraget skulle være på konto innen den 10 i hver md, men det har de per dags dato ikke klart å få til.
Gjest Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 Her varierer det også i utbetalingsdatoen... Men det må også sies at NAV skriver at det skal være på konto innen den 10. i hver måned, så sant bidraget er betalt i tide av bidragspliktige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå