Mammapudding Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Leverpostei med agurk, baconpostei med agurk, skinke av alle varianter med agurk og tomat, peanøttsmør med banan, nugatti, syltetøy, hvitost..
Teline Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Gulost Leverpostei Paté Philadelfiaost, ruccola, chorizo, rød løk og agurk. (kan åpenbart varieres) Makrell i tomat
Mikkemafian Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg er veldig glad i philadelphiaost med diverse godis på som eplebåter, druer, paprika eller avokado. Det er snacks:)
Gurine Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Prim, gulost, krydderost, nøkkelost.. med paprika eller agurk.. Svartpølse, salami, skinke osv... Sambo foretrekker leverpostei og agurk, eller makrell i tomat med pepper og agurk. Jeg foretrekker nok brunosten, men kan av og til ha honning med brunost på.. Det spiste jeg mye som barn
Strandloppa og lillebror Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Pålegg som smaker mye er godt på knekkebrød. Særlig hvis du spiser grove. Røkelaks, leverpostei med agurk, saltpølse, reker i majones..
moe_ Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Kan det has på en brødskive, kan det has på knekkebrød - ost, skinke, salami, leverpostei, smøreost etc, gjerne med tomat / agurk / annet grønt etter smak. Og ikke alt på en gang da, med mindre du er Pondus
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Leverpostei med rødbeter! Rødbeter smaker godt! Og jern er sunt å få i seg! Det er jo for så vidt rødbeter og. Ev. kan du ta sylteagurk i stedet for rødbeter. NAM!
Fire småtroll Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Eneste som ikke er godt på knekkebrød er sjokoladepålegg, ellers spiser jeg akkurat samme pålegget der som på brød jeg.. Akkurat nå som vekta skal ned litt går det mye i kokt skinke, hamburgerrygg, kyllingpålegg osv. Har alltid masse agurk, tomatskiver, paprikaskiver osv på. Det er også godt med gulost og purreskiver, gulost med epleskiver, gulost med parikaskiver eller gulost med mandarinbåter..
Gjest Sauen og ungene Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Philadelphiaost (den med hvitløk), kyllingpålegg, agurk, tomat og litt hvitløkspepper på toppen... Mmmm!
Rampongi Skrevet 23. februar 2010 #12 Skrevet 23. februar 2010 Frokostsalat med avokado oppå Da er jeg igang!!
Kaffemocca Skrevet 23. februar 2010 #13 Skrevet 23. februar 2010 Jeg syns kokt egg med salat,agurk og tomat er godt på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå