*trekløveret* Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 kan man spise det? Jeg trodde det, men så var det noen som sa at d var d samme som spekemat, så det måtte man holde seg unna?????
Pinklady og Amalie Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Det er det samme som speke mat:)
gutt07<3 juni jente10<3 Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Ups! Trodde en kunne spise salami jeg, det har jeg gjort hele tiden.
M-Linn Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 jeg fikk beskjed av jormor at så lenge du fryser den ned først kan du godt spise det, så det gjør jeg.. er nemlig blitt avhengig av grovt knekkebrød og salami:D
♥REBECCA♥ Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 når jeg gikk gravid med min eldste som nå snart blir 8 så spiste jeg stadig salami, og dette gikk veldig fint, var liksom ikke så mye snakk om det da, var helder ikke snakk om dette for 26 år siden, da spiste folk alt, og det gikk bra, nå er jo folk overhysteriske for vær lille ting
Nikki 75 Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Ja, eller folk er mer opplyste i dag. Så lenge man VET at det er en viss fare (om enn liten) for toksoplasmo og listeria med å spise spekemat, kan man godt la være, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå