Ladycaliente Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Det skulle jeg denne gangen, da jeg hadde problemer med førstemann. Det gikk nå strålende ei uke, Trodde deretter at kanskje det var snakk om økedager da vesla hang konstant i puppen. Men økedagene har nå vart i snart 3 uker og jeg gjør ikke annet en å amme føles det ut som. Og natta er noe herk, søvn er en luksusvare jeg ikke lenger får nyte. Det verste er jo at jeg har ei på snart 2 år som jeg også må ta meg av og som står opp kl 7 hver morgen. Minsten er ellers veldig rolig og grei å ha med å gjøre men tydeligvis sulten. Så nå lurer jeg på om jeg rett å slett bare må gi litt tillegg? Puppene rekker jo ikke å fylle seg opp. Og om det er nok næring der, stiller jeg også et spørsmålstegn ved. Når vesla ble født så veide hun nesten 3200.. Gikk jo noe ned etter fødsel og har krabbet seg opp til 3500 nesten en mnd etterpå.. det syntes jeg er fryktelig lite. Jeg vil jo så gjerne fullamme, men så kan det jo ikke fortsette slik i lengden. Har dere noee tips evnt? Har prøvd sprayen syntocinon og tenkte å prøve ammete.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Min minste ammet ofte de første månedene, kanskje annenhver time.... Men det går an å delamme også. Amme litt og gi litt mme:)
Ladycaliente Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Annenhver time virket som luksus..hehe.. Går ikke så lenge imellom her altså
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg mener at om du har prøvd å øke en stund og det ikke virker, så er mme løsningen. Gjerne med litt vanlig amming innimellom:) Du kan jo prøve det? Det er vanskelig for kroppen å lage melk om man er utslitt også... Husker barselvenninnene mine snakket om at de syns hver 3. og 4. time var sååå slitsomt. Ha ha, jeg ble litt lettere provosert da ja. Jeg ville jo vært takknemlig for hver 3.time;) samme anonym som isted:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 http://www.forskning.no/artikler/2010/januar/239058 Slapp av og nyt spedbarnstiden. Pupp er fint, men ikke avgjørende. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå