Mamman til Loffen ♥ Skrevet 23. februar 2010 #1 Del Skrevet 23. februar 2010 Er oppgitt over kroppen min. Har hatt stabile sykluser så lenge jeg kan huske med verdens mest irriterende tante som innfinner seg max to dager for sent. Er satt opp til IVF i uke 17, er jo lenge til men... Nå skulle jeg hatt tr på fredag i forrige uke. Ingen tegn til den ennå. AAARRRGGH!! Det første som skjer når mensen uteblir er jo at jeg tror at kanskje...tenk om...hadde det ikke vært fantastisk. Men nei, negativ test på søndag, to dager over IKM. Er forresten rimelig sikker på IKM-dato, ettersom fredag var 13 dager etter utslag på EL-test. Tirsdag nå, 17 dager siden positiv EL-test. Siden vi nå er over i det offentlige er jeg litt redd for at syklusen min skal gå seg såpass skeiv at vi ikke passer inn i køen lenger. Har forstått det sånn at det ikke er så mye fleksibilitet i systemet når vi først er satt opp til uttak og innsetting i en bestemt uke. Så er det sånn det skal være nå da lissom? At kroppen skal begynne å bølle med meg nå? Tenker jo at det kanskje kan være en infeksjon el.l som lager krøll på syklusen. Det hadde jo vært perfekt! ;o) Måtte bare ha ut litt frustrasjon! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141486075-n%C3%A5-selvf%C3%B8lgelig-skal-tr-begynne-%C3%A5-tulle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgull Skrevet 23. februar 2010 #2 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvis du er bekymret for plassmangel på klinikken og forsinka mens, så hadde jeg tatt en tlf til klinikken å forhørt meg. Vet ikke om det er mulig i din situasjon, men jeg får iallefall en liten kur, som setter i gang mensen. Men nå har jeg aldri eggløsning og nesten aldri mens. Så jeg vet ikke om de kurene kanskje lager enda mere bøll for deg. Men det skader ikke å ringe klinikken, får litt roen selv over det også etterpå! Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141486075-n%C3%A5-selvf%C3%B8lgelig-skal-tr-begynne-%C3%A5-tulle/#findComment-141486107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå