Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har hatt smerter ved nyrene (tror jeg) to ganger på 3-4 dager..Smertene har vært i ryggen på ene sida litt under midt på. skjønner? Begge gangene har jeg vært tissatrengt. Kan det være noe infeksjon eller noe? Jeg er gravid i 5. måned. Fler som har hatt noe sant?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 nyrestein? Hvordan var smertene? takvise? Du burde få avlevert en urinprøve ihvertfall for å utelukke urinveisinfeksjon.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Smertene var som en verk... Litt vansklig å forklare, men det var ubehagelig å gå. HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg plages også med det. Jordmor mente det var nerver som lå i klem og at babyen presser på nyrene pga. måten h*n ligger på i magen. Kanskje det er det samme hos deg? Du burde kanskje ta det opp med lege eller med jordmor på neste time.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 smertene ved urinveisinfeksjon kan være anerledes når man er gravid. Så anbefaler deg å få skjekket det. Men skulle infeksjonen ha nådd nyrene, bør du bli alment dårlig, få feber, skjelvinger ol. kan være kynnere du kjenner i ryggen? Hør med fastlegen eller jordmor.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Ja, det kan jo være det... Men problemet er at jeg skulle til JM i går, men fikk tlf om at hun er sykemeldt, og da har jeg ikke time før om en mnd... Tror jeg ringer legekontoret og spør pent om en time der jeg... Takk! HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 jeg var hos lege nå, og det var ikke mye svar å få... Men han skulle ringe om det var noe infeksjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå