Gå til innhold

Filippa eller Philippa? Hva syns du om navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker det, ville nok valgt Filippa, men er ikke heelt sikker.

Skrevet

Ja det er 'up and coming'!

Ville personleg valgt Philippa fordi eg kjenner ei som eg gjerne ville oppkalt jenta mi etter og ho skriv det Philippa :)

Skrevet

Ville skrevet Filippa, og det er kjempefint.

Blir nok mer populært med tiden, ja.

Skrevet

Tror nok det blir bare mer og mer populært ja. Jeg liker det sånn midt på treet. Ingen favoritt hos meg.

Skrevet

Fint navn det, men vill nok brukt Philippa.. Filippa blir litt sånn Flippa der jeg kommer fra...:)

Skrevet

Jeg syns det er utrolig fint og bør skrives Filippa.

Skrevet

Det kommer! :) Og det er nydelig - synes Filippa er best! :)

Skrevet

Filippa helt klart.. Må smake litt til på det før jeg kan si jeg liker det..

Skrevet

Absolutt Filippa (derimot ville jeg skrevet Philip, men det er en annen historie :P )

Synes navnet er småkult, og ja, jeg tror det er på vei opp.

Skrevet

Filippa er for maskulint for min del, men absolutt helt fint sammenliknet med mye annet.

Skrevet

Vet om flere som heter det (5 kanskje?) og de varierer i skrivemåten.

Til og med en som skriver det som Felippa.

Jeg ville valgt Filippa, men synes navnet klinger noe bedre for øret enn øyet ;o)

Skrevet

Jeg elsker det navnet - min datter heter Filippa og jeg har fått mange flotte tilbakemeldinger på navnet.

Det klinger bra, og bedre med F enn med Ph. Det er ikke et helt vanlig navn, men heller ikke uvanlig.

Ca. 30 flere som heter Filippa nå enn da dattera mi ble født i 2008, så ja, det er nok "up and coming"

Skrevet

Ville skrevet med F og vil bare legge til at det passer veldig fint med dine to andre.

Skrevet

Takk :)

Adriana, Maximilian og Filippa - klinger bra syns nå jeg :)

Skrevet

Min kjære Philip på snart 5 år, skulle hete Filippa om han hadde vært jente. Så jeg liker det :o)

Skrevet

..men ja det er jo mer poppis nå enn det var! Uansett ikke sånn som Emma, Andrea osv.. Ingenting å tenke på mener jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...