Nikki 75 Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Og ikke har jeg noen grunn til det, bortsett fra at jeg er trøtt som en sokk etter å ha flydd på do hele natten, og jeg er drittlei og kjeder meg og gidder ikke gjøre noe, og får ikke sove og alle er dumme! Sånn, det var godt å få det ut! ) Bare en måned igjen nå.... sukk
En liten mamma Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Hehe, favorittsangen til eldstejenta det der! Jeg syns du har god nok grunn til å være sur og sinna. Ta deg en skikkelig fri-dag, sleng deg på sofaen, kos deg med noe du liker ekstra godt og se på alle dritt-programmene på tv -da er du nødt til å duppe av litt innimellom!
Nikki 75 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 He he, takk for svar! Tror kanskje litt av problemet mitt er at jeg har hatt litt for mange fridager i det siste, og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke har gjort noe særlig, samtidig som jeg ikke har overskudd til å gjøre noe særlig... Men tror jammen jeg skal ta meg en liten shoppingrunde, det hjelper stort sett alltid...
HippieChic Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Da er vi to!! Dessuten føler jeg for å grine hver gang jeg ser ut på snøen..hehe ..og det enda solen skinner fra knall blå himmel. jaja.. 26 dager igjen nå, så er jeg klar for ammetåken istedet. hihi
Nikki 75 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 Ja, den fordømrade snøen! Vil ha vår nå! Håper bare den er borte til babyen kommer. 25 dager igjen til termin, men med min flaks blir jeg nok gående over tiden.
ღMadame_mim ღ Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg kjenner meg godt igjen i det sinnet der ja!! Sur og grinete, men har egentlig ingen grunn! 7 dager igjen, og merker ingen tegn til at noe kommer til å skje i nærmeste fremtid. Akurat nå føles det som at hu aldri kommer til å komme ut og det blir sikkert overtid på meg... Jada fint at vi er optimistiske hvertfall!
Annci<3 Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Blir man enda mer hormonhelvete på slutten eller? Vært ganske stabil i 2. trimester og begynnelsen av tredje, men NÅ 2 uker før termin er jeg sannelig blitt en liten djevel! Synes synd på samboer, hehe. Jaja, snart får vi møte de søte små
Nikki 75 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. februar 2010 Ja, tror kanskje man blir litt mer gretten mot slutten. Om det skyldes hormonene, eller om man man bare er lei, sliten, tung og trøtt er ikke godt å si. Jeg har nå i alle fall bedrevet litt shoppingterapi, og det hjalp godt. Har kjøpt babyting, og nå tror jeg jammen alt er på plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå