Mine 3 småtroll! Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Har bestilt ring og lurer på om den er litt trang. Vurderer å utvide den på et senere tidspunkt i stedet for å bytte den inn. Hvor mye ca kostet det å utvide ringen?
*Rutletutt* Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 jeg bestilte min litt i trangeste laget og utvidet den for noen uker siden - kostet 500,- kan være det ble litt ekstra siden ringen min ikke er en glatt ring, men har diamanter nedover sidene.
Fire småtroll Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har glatt ring og betalte ca 100 kr for å utvide den..
Sånn kan det gå Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg fikk ikke min utvidet, men "dyttet" litt sammen slik at den ble litt mindre (Kjøpte min i str 16, men det ble litt i videste laget). Å få den minket på denne måten var helt gratis i hvert fall, men de sa at om de hadde måttet ta så mye at de hadde måttet kutte ut en bit hadde det ikke blitt gjort gratis. Mulig det blir det samme med utviding, at de kan gjøre en liten endring gratis/billig, men om det er en større endring så vil det koste mer?
Mine 3 småtroll! Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 ok, takk for svar. Jeg ringte å hørte nå. De sa det kom på 850 kr. Da har jeg en glatt ring i hvitt sølv som er 5 mm bred. Tror det koster litt mer for hvitt gull, siden den må behandles litt annerledes. Så da er konklusjonen at prisen varierer veldig etter hva slags type ring det er :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå