Gjest Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Etter over 6 mnd med en gulpebaby delux så er det stopp!! Juhuuuu!! :-))
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Åååå, så deilig! Gratulerer, en stor dag dette;) Stoppa det bare helt plutselig eller? Jenta mi gulper enda... Ikke noe gøy når hun prøver å komme seg fremover, jeg må løpe etter med en klut,... ha ha:)
Løvinna med gullklump Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Så deilig! Sønnen min på over 5 måneder gulper enda. Alt må i vaska hele tiden. Gleder meg til han slutter! :-)
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Ja,helt brått og plutselig var det slutt så nå er det nesten ei uke siden jeg trengte å sitte konstant med en klut i nærheten:) Med eldstemann holdt det på lenger så jeg hadde ikke trodd det var over enda,men heldigvis så ser det lyst ut! Og så har han foresten begynt å sove igjen på natta:)Legger seg fint kl 20 og sover natta gjennom:) Deilig:)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Hvor lenge holdt eldestemann på da? Ja, nattesøvn er herlig. Jenta sover stort sett fra 19 til 5.30 her. Og så litt melk og en time til;) Deilig syns jeg.
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Han var nok nærmere 8 mnd,men han hadde astma når han var baby så legen mente det gjorde det verre.. Ser ffrem til å få lagt han enda litt tidligere,men fra å komme ned fra 22 til 20 så ble jeg kjempefornøyd:) Trappet du ned med 15 minutt e.l før du la henne så tidlig som kl 19??
Candy girrrl Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 Heldiggris! Her gulpes det i bøtter og spann! Sukk.. Hadde glemt hvor pes det var da forrige baby gulpet ikke en dråpe. Kunne greid seg med to bodyer hun ;-) Nå derimot... Vaskerommet er konstant bombet!
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Nei, jenta mi har lagt seg så tidlig siden hun var liten hun... storebroren på tre ble så veldig sjalu ellers... Men hun våknet jo for mat 2-3 ganger helt til vi nattavvente da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå