Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge min Simo kombi for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brun Simo Kombi 2008 modell (limited edition). Er velholdt og fin, veldig god å kjøre.

Kjøpte den brukt i fjor for 4000, og tenkte kanskje 3500 er passende pris?

Noen som har peiling? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du? Jeg er interessert!!!

Skrevet

Ok, da ble det litt i dyreste laget med 3500 kr, da kommer porto i tillegg. Bor i Rogaland.

Skrevet

Har du bilder av den? :)

Skrevet

Den r du solgt glatt for 4000kr på finn.no,brun er en skikkelig poppis farge og vanskelig å få tak i.Ligger flere svarte 07-08modeller til den prisen.

Lykke til med vognsalg:)

Skrevet

Takk. Det tror jeg og, men fikk mye "kjeft" inne på anonymforum for det samme spørsmålet, folk mente 2000 var nok.

Dette forumet er mer seriøst i hvert fall.

HI

Skrevet

Skal se om jeg får ordnet noen bilder. Mener den er litt lysere brun enn den som selges nå, så hvis du har forelsket deg i den kan du jo bli skuffet. Men jeg synes den er fin.

Skrevet

Det siste var til Mor til 1, snart til 2. :)

Skal selge den medio mars, når kommer småen?

HI

Skrevet

I mai. :) Viss du sier nicket ditt så kan jeg skrive e-post adressen min på en pm til deg, så du kan få sendt bildene. :)

Skrevet

Askepott, tror ikke det er så lett å så solgt en simo som er brukt til to barn for 4000 kr... Vogner blir jo slitt av bruk, ikke plent av bare alder. Jeg ville sagt 3000.

For en 08-modell er det tullete å anbefale deg bare 2000 kroner. Det må komme fra noen som gjerne ville kjøpt den av deg for den prisen.

Skrevet

Ok her er nicket mitt...:)

skal prøve å få tatt bilder i løpet av helgen.

Skrevet

Har også en sllik vogn. Kjøpt i febr 2008, og brukt til 1 barn,- fram til nå. Jeg vurdere å selge min, den er meget fint brukt. Betalte 6900kr for den ny. Er usikker på hva jeg kan ta for den...?

uansett, er noen intr, send meg en PM :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg har en grønn og beige kjøpt 2007, men var forårets modell. Brukt til to barn. Hva tror dere om den? kjøpte den ny for 4000,- mener jeg det var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...