☆☆☆ Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 ..og den var selvfølgelig negativ. Der verste er at jeg var sikker på den kom til å være positiv..
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 huff...... vet hvordan den KJIPE følelsen er... man er så sikker, og føler seg gravid! kanskje du har testa for tidlig?
☆☆☆ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Joda, 4 dager før IKM (CB), det er bare 50% sjanse selv om en skulle være gravid, men var likevel sikker, jeg har vært småkvalm i det siste...
lille +gutt Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 50 % e jo likevel bare 50% sjanse Vent 4 dager til du og prøv på nytt
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 Ja da er det jo fremdeles håp da =) =) Vent noen dager å test igjen Lykke til !
☆☆☆ Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2010 Har på en måte mista håpet. Selv om jeg ikke kan skjønne hva kvalmen skal komme av ellers..
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 brente av en imorrest jeg og,men var negativ så det holdt. har ikm idag el imorgen..å slått ut på eltester på meg siste dagene,men hadde egentlig ikke trua på at det var noe spire der. Men kan godt være du testa for tili å at om noen dager blir det positivt:) mamma jobber på fødeavd å hun sier det viktigste er å være positiv å hjelpe egget fram å når det sitter,men gud veit hu hvor vanskeli det er eller. masse lykke til;)håper du er gravid i det minste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå