Gå til innhold

Er det bare jeg som synes det er ekstremt lite attraktivt med skalla menn??!? Ser jo ut som en naken kuk når man går rundt slik med bar skalle..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tar min sexye testosteronbombe av enn snauklipt mann anyday, i forhold til en svekling av en Hugh Grant type med fyldig manke som skylder mannlige kjønnshormoner. Uten sammenligning forøvrig, skyter min mann mildt sagt med skarpt, da han har smelt meg på tjukken to ganger på første forsøk. Det kan vel knapt bli mer virilt enn det:-)

Skrevet

Må signere denne, jeg! ;-)

Skrevet

Det er da bevist at de har mer testosteron enn andre menn... så en skalla person er nok mye mer tess i senga - (har i alle fall et bra utgangspunkt;)

For øvrig ekkelt å tenke på, siden pappa mistet håret da han var i 20-årene.

Skrevet

Heldigvis er smaken som baken :-)

Jeg liker mannen min helt kortklippet, han er ikke skalla, men blir han det så kommer jeg til å like det også :-)

For meg er det mer turn off med menn med langt hår...det skal være veldig kort eller borte... Men godt man har forskjellig smak, blitt trasig hvis alle hadde likt det samme.

Skrevet

Smak og behag. Når jeg ser sveisen til Skavland tenker jeg at det kanskje hadde vært like greit uten. Synes noen av de mest mandige og sexy mannfolka er de uten hår jeg da, med Bruce Willis som god representant. Det er jo de med mest testosteron i årene som har minst hår på hodet. Uansett, det er hvordan man bærer hodet og forvalter innholdet som er det viktigste for meg i alle fall, og jeg blir stadig minnet på hvor dårlig stelt det er med sistnevnte egenskap hos mange av hønene er inne.

Annonse

Skrevet

Skallet (helt) eller pinnpinnkort hår er griselekkert. Hva du mener det ligner på spiller ingen rolle, flere barske menn på meg!

(ikke det at jeg trenger flere menn, jeg har en og det klarer seg,)

Skrevet

Min mann hadde tykt deilig lyst hår...........så, i løpet av noen år var det borte.

Nå er han heilt skalla oppe, og det lille som er igjen, det "barberes" med maskin.

Jeg syntes han var ekstremt atraktiv når jeg ble kjæreste, og senere gift med han........og vet du, jeg elsker han fremdeles.

Til tross for at han er skalla. Forde han er HAN, og han er MIN.

Og du, dt er ikke så jævlig attraktiv med hengetatter, og dissemage, og celulitter heller, men han elsker meg, og finner meg atraktiv alikevel.....

..

Skrevet

Jeg beklager å måtte si at jeg syns det samme.

Skrevet

Vin Diesel<3 *sikl*

Noen menn kler å være skallet, akkurat som noen kler å ha hår.

Tar heller en skallet mann (Vin Diesel) enn en som er rødhåret, hvit, blek og rødlig. *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...