Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 - om jeg får flere barn? (har en gutt) - hvist ja, når da ca? - om ekteskapet kommer til å vare? - hva jeg kommer til å jobbe med etterhvert? Trives ikke så godt i den jobben jeg har nå.. - når jeg endelig får tatt førerkortet på bil?, om jeg klarer den?? Håpet at noen kan svare:) Hilsen 84mod, og mannen 80mod.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Om ekteskapet vil vare... dere må begge jobbe for det, så vil det gå bra. Jeg ser at mannen din er litt uintresert i deg, (eller at du føler det, tror han tar deg litt for gitt) han bruker mye tid på hobbien sin, tror det er dataspill. Jeg skjønner du er misfornøyd. Mitt råd er sett av tid til hverandre. Ellers kan en gli fra hverandre. Jeg ser for meg at du får en gutt til. Jente til slutt. Jeg tror du er klar for barn nå. Og at du vil lykkes innen 3 mnd hvis du bestemmer deg for det. Jobb: jeg ser for meg at noe innen kontor vil passe for deg. Noe med regnskap og div. for eksempel. Du vil trives med å ha noen å prate med, litt sosialt på jobben. Jeg ser for meg at å jobbe med mennensker ikke er helt deg. Men et kontor hvor du mestrer oppgavene dine vil styrke selvfølelsen din stjernedryss
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Tusen takk for svar, stjernedryss:) mannen min sliter litt med migrene, og er litt utslitt for tiden. Så han får ikke brukt så mye tid på hobbyen sin, som ikke er dataspill, men biler.. Ja, jeg er klar for barn, har vært det i 3 år nå, men han vil vente i noen år til, men har fått han litt på gli.. Avtalen var 2 barn, du ser en gutt til + ei jente hmm.. Hvor mange år ca til jenta kommer?? Ang. jobben så har jeg ikke noen utdannelse innen regnskap så vet ikke helt.. Og igjenn Tusen takk for svar:) 84mod.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #5 Skrevet 24. februar 2010 litt rart, men jeg så dataspill med bilspill. Da var det bil som var hobbien hans. Ikke alltid lett å tolke bildene jeg ser. stjernedryss
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #6 Skrevet 24. februar 2010 Det at han plages med migrene, da er det ikke rart at det går utover oppmerksomheten hans til deg. Det virker som du er tolmodig. Jeg syns det ser ut som dere passer bra sammen. Jeg vil tror om 3 mnd. så er du gravid, eller begynt å prøve. Tror ikke det er så altfor lenge til. Men i nærmeste fremtid. Jenta kan komme 3- 4 år etter nr.2. Men dere velger selv.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2010 #7 Skrevet 24. februar 2010 Hei,, Å takk for svar igjen:) Svigermoren min sier bestandig at jeg må være veldig tolmodig, så har hørt det før ja.. Blir spennende å se om han går med på en til snart da.. 84mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå