78girl Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Er det noen her som har blitt dårlige i magen når dere har blitt gravide? Fikk skikkelig omgangssjuke forrige uke...skalv og spøy og ..ja...alle veier, kan man si... :-/ Men magen har liksom ikke gitt seg helt..også er jeg litt småuggen på morran. Tok en test på lørdag....negativ, selvfølgelig! Men det var hele 4 dager før IKM...så sjansen er jo der, kanskje? Eller er jeg på VILL symptomjakt? (Igjen!) ;-)
minnimus83 Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 jaja nå er det dag 25 av syklusen og eg har hatt veldig mye smerter og vondt i nedre del av megen ganske ofte nå, siden forrige søndag, det pleie ikkje være meg å ha så vondt så lenge ' så håpe det er noe skjer?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 24. februar 2010 #3 Skrevet 24. februar 2010 di 2 gangene jeg har hadd sa, begge gangene jeg fant ut at jeg var gravid startet det med skikkeli løs mage var på do 8-20 g får dagen så ja går ann at du blir løs i magen når du blir gravid.
*Snart_mamma* Skrevet 26. februar 2010 #4 Skrevet 26. februar 2010 Var dårlig i magen en dag her forige uke! Å etter det har jeg hatt småstikninger nederst i magen! Torsdagsnatta hadde jeg så vondt at jeg vrei meg i smerter i magen!.. Er litt sånn.. Hold følelse.. Noen som har hatt det?? Har IKM til mandag 1mars.. Hittil har jeg ømme pupper, hatt det lenge nå! stikninger i magen å småuggen på morningen! kan jg være gravid??
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 26. februar 2010 #5 Skrevet 26. februar 2010 Har hatt løs og hard mage om hverandre når jeg har vært gravid før, vet jo ikke om det har noen sammenheng med graviditet, men man kan jo håpe Selv har jeg skikkelig løs mage i dag og det er bare 4-5 dager igjen til IKM, så jeg krysser fingrene da!!! Lykke til da jenter!!! Klems
sister wanted Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Hadde skikkelig løs mage lenge første gang jeg var gravid. Mistenkte ikke at det var det, da jeg ikke var prøver den gang. Men så viste det seg jo at der var en liten spire. Eneste symptomet var altså løs mage... Håper du er gravid. )
maiken82 Skrevet 27. februar 2010 #7 Skrevet 27. februar 2010 Hei. Litt artig å se innlegget ditt. Jeg har tatt 1 pergotimekur i begynnelsen av denne mnd. Nå de 3 siste dagene har jeg hatt skikkelig løs mage, vært på toalettet 5-8 gr pr,dag. Hadde skikkelig stikking nederst i mage her om dagen, kanskje det er våres tur nå:=) jeg venter mens på mandag, så håper den ikke dukker opp:=/
Wolfie Skrevet 26. februar 2016 #8 Skrevet 26. februar 2016 Hei, dere!! Hva fant dere ut den gangen, var dere gravid? Jeg venter på mens, men er to dager over og i går hadde jeg en dag med diaré og magevondt. Noe jeg aldri har.... Men jeg finner alltid noen symptomer på graviditet, så behøver aldeles ikke ha noe å si..
Anonym bruker Skrevet 21. april 2016 #9 Skrevet 21. april 2016 Det lurer jeg også på.. Er 3. dagen med løs mage nå, og har hatt ubeskyttet samleie.. Håper vi får svar 😊 Anonymous poster hash: 2c352...b1b
Gutt2015Lille2017 Skrevet 22. april 2016 #10 Skrevet 22. april 2016 Hei, ikke meg som har skrevet i denne tråden før, men eg hadde løs mage i 4-5 dager før eg testet positivt. Har nå en gutt på 15 mnd. Eneste tegnet eg hadde var løs mage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå