Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Trenger tips til gode filmer så vil gjerne ha mange forslag på filmer dere har sett :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Avatar topper lista nå for tida En komedie er ELSKER er "How to lose a guy in 10 days", den har jeg sett ørtiåtte ganger, knallfin hehe.. Ellers elsker jeg Donnie Darko, Edward Scissorhands, Romeo and Juliet..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 La vita é bella (?) tror det er slik det skrives. Den italienske filmen som begynner å bli noen år gammel. Ellers så jeg Julie og Julia for litt siden, og Juno. Det var også søte fine filmer. Neste jeg skal se er Inglorious basterds med Brad Pitt! Mmmmm...gleder meg!
♥Nemi♥ Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg hadde jo min store híg etter Ringenes Herre. Ellers så har jeg sett Fool's Gold litt for mange ganger, og den anbefales virkelig!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Jeg elsker romantiske komedier jeg da, ikke sikkert du gjør det -Bridget Jones 1 og 2 liker jeg godt. -How to loose a guy in 10days har jeg sett mange ganger -Bruce Allmighty og Evan Allmighty liker jeg.(ikke så romantiske da) -Sex and the city, the movie. Og mange fler som jeg ikke kommer på tittelen til nå. Ellers så må jeg jo si at den beste filmen jeg noen gang har sett er Titanic.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Min favoritt er "Bad boy, Bubbi" og på en god andreplass kommer "Adams Epler" -en morsom, dansk film. En annen god dansk er "Frels oss fra det onde" den er faktisk veldig bra, med noen overraskende vendinger.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 "Fri oss fra det onde" heter den 22:20
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Kill Bill, Das Boot, den første Ringenes Herre-filmen, Festen
Lillesnuppis Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 How to lose a guy in 10 days er så fiiiiiin. Har sett det kjempe mange ganger. En annen film jeg liker er Blodsbånd. ( handler om 3 gutter. Han ene blir narkoman etter en som skader ryggen hans, en annen kommer i fengsel og blir bandesjef og han andre blir sendt i militæret av sin stefar og senere politimann) Blow med Johnny Depp og Penolepe Cruz er også fin. Eller så er det min alles størrste favoritt. When a man loves a woman. med Andy Garcia og Meg Ryan. Så The Ugly Truth her om dagen. Skulle visst være en kjempe komedie. ( syns ikke den hold mål) Hørt P.S I Love You er bra. ( Gerard Butler)
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 22. februar 2010 #12 Skrevet 22. februar 2010 Forrest Gump er bare helt genial
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Purpurfargen Den grønne mil En gang var vi krigere
solita 06 Skrevet 22. februar 2010 #15 Skrevet 22. februar 2010 La belle histoire - gammel og vanskelig å få tak i, men fantastisk! Cinema paradiso Alt om min mor Fresa y chocolate Har blitt anbefalt Avatar, så ser kanskje den neste gang jeg har barnefri.
solita 06 Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 Whitnail & I - glemte den! Hvis du føler for noe rocka, britisk en dag - koser meg like mye hver gang :-D
Lillesnuppis Skrevet 22. februar 2010 #17 Skrevet 22. februar 2010 Ser det er mange bra filmer jeg har glemt. Grønn mil er kjempe fin. (gråte film) Forrest Gump. Philadelpia. The Getaway ( ikke den gammle men nye med Kim Basinger og Alec Baldwin)
shari_z Skrevet 22. februar 2010 #18 Skrevet 22. februar 2010 Top Gun Wild Hearts Can't Be Broken Notting Hill Pretty Woman og har du gooood tid, Gone With The Wind
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #19 Skrevet 22. februar 2010 PS I love you Sammen My sisters keeper Law abiding citizen Gamer The ugly truth Save the last dance Ringenes herre 1, 2 og 3 Pirates of the caribian Mamma mia Juno The notebook
Himmel og hav Skrevet 22. februar 2010 #20 Skrevet 22. februar 2010 I en salig blanding: The breakfast club As good as it gets Little women Jumping jack flash Julie og julia Mitt afrika og når jeg er syk og lei så ser jeg på Grease og blir litt glad igjen :-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #21 Skrevet 22. februar 2010 As good as it gets er konge, ja.) Ellers , Pay it forward - nydelig film.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #22 Skrevet 22. februar 2010 Ja, Pay it forward er altfor lite anerkjent - en fantastisk fog sterk film med et vakkert budskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå