Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 I get it, Friggin move on!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 hey! de buksene er det beste som har skjedd i hele 2010!
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 de ser helt jævlige ut! Ser ut som om noen har spist et helt jævla sjakkbrett, drukket en flaske dårlig, russisk vodka og bare elget hele skiten utover buksene deres. Nei, fysj og fy. det er også mulig at min aggresjon mot curlingbukser kommer av undertrykka OL-hat og dårlige barneminner fra fedre som nekta og gi opp fjernkontrollen og la meg se Tøydokke Anna.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Og/å , jada, jeg kan regelen. Bommet litt der, dere. Menmen, dere forstår vel uansett.
blomstre Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Huff da Sauen! Jeg er i kanutten-generasjonen jeg, så jeg får bare gode vibber... var jo artig å få se kanuttenbuksene i farger!
Gjest Toxic Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Psykoanalysen din stemmer nok sikkert, Sauen C'mon da, OL er jo gøy og buksene er fiffige. Enorme Kanutten-vibber, jeg vedder på at de bringer lykke bare av den grunn.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2010 hva/hvem/hvor er kanutten?
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Kanutten og Romeo Clive er den eneste gjennomført forferdelige barnetv jeg husker fra min spede begynnelse.
Gjest Toxic Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Barne-tv fra gamle dager. Anne Cath. Vestly er Kanutten og Alf Prøysen er Romeo Klive.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 jeg tror du trenger en time eller to hos en psykolog sauen. det er helt tydling en del ting du trenger og prate om... her nekter jeg ikke småen å se på bareneTV. jeg forhandler meg fram til at TVen blir min...hihi "hvis mamma får se på curling så får du en flaske vann" dusten forstår ikke at han blir lurt...hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå