Gå til innhold

Jaaaa, curlinggutta har klovnebukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I get it, Friggin move on!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey! de buksene er det beste som har skjedd i hele 2010!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

de ser helt jævlige ut!

Ser ut som om noen har spist et helt jævla sjakkbrett, drukket en flaske dårlig, russisk vodka og bare elget hele skiten utover buksene deres. Nei, fysj og fy.

det er også mulig at min aggresjon mot curlingbukser kommer av undertrykka OL-hat og dårlige barneminner fra fedre som nekta og gi opp fjernkontrollen og la meg se Tøydokke Anna.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Og/å , jada, jeg kan regelen. Bommet litt der, dere. Menmen, dere forstår vel uansett.

Skrevet

Huff da Sauen! Jeg er i kanutten-generasjonen jeg, så jeg får bare gode vibber... var jo artig å få se kanuttenbuksene i farger!

Skrevet

Psykoanalysen din stemmer nok sikkert, Sauen ;) C'mon da, OL er jo gøy og buksene er fiffige. Enorme Kanutten-vibber, jeg vedder på at de bringer lykke bare av den grunn.

Skrevet

hva/hvem/hvor er kanutten?

Gjest sug lut
Skrevet

Kanutten og Romeo Clive er den eneste gjennomført forferdelige barnetv jeg husker fra min spede begynnelse.

Skrevet

Barne-tv fra gamle dager. Anne Cath. Vestly er Kanutten og Alf Prøysen er Romeo Klive.

Skrevet

aha

Skrevet

jeg tror du trenger en time eller to hos en psykolog sauen. det er helt tydling en del ting du trenger og prate om...

her nekter jeg ikke småen å se på bareneTV. jeg forhandler meg fram til at TVen blir min...hihi "hvis mamma får se på curling så får du en flaske vann"

dusten forstår ikke at han blir lurt...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...