Gå til innhold

Ahh, hvordan skal vi få til å klippe neglene på lillegutten vår når han virkelig haaater det!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle råd mottas med STOR takk! :D

Det er nemlig helt umulig her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei venninne som må klippe neglene til datteren sin når hun sover (",) Hehe...

Skrevet

klipper mens hun ser på barnetv og gjerne har noe å fikle med i den andre hånden. Eller at pappa'n synger og tuller, mens jeg klipper:)

Skrevet

Her haaaaaaaaaaaatet virkelig mini å bli klippet neglene på, men hvis jeg ga han sjokolade eller is i den ene handa så kunne jeg klippe den andre, deretter byttet jeg hånd. Dette har jeg gjort noen uker nå og nå syns han faktisk det er helt okey å klippe neglene...uten å få noe å tygge på faktisk også. Kanskje ikke det sunneste tipset men hva gjør man ikke for å få klippt neglene???!!!

Lykke til!

Skrevet

Hihi.. Det er ikke M så glad i heller! Jeg pleier å file mine egne negler - det syns han er litt spennende og vil herme, så filer jeg hans negler etterpå ;)

Skrevet

Det er ganske umulig her også, og snuppa er nå snart 2.. Klippe i søvne er uaktuelt, da våkner hun bare. I de verste periodene nøyer jeg meg med å klippe en negl eller 2 om gangen, så det blir til at jeg klipper nesten hver dag... Tåneglene er de verste... Mens andre ganger går det greit når vi ser på tv, eller at jeg klipper annenhver hennes og min negl ;) Noen ganger er det krise ved tannpussen også, og det hjelper med sang. Har ikke testet det på neglklippen enda ;)

Skrevet

snuppa er 14 mnd. har ikke så mye i mot det, men har ikke tolmodighet til å sitte i ro lenge nok, så tar det morgen eller kveld når hun får melken sin.:)

Skrevet

Heia :)

De første 8 mnd va æ sååå bestemt og klippa dm sjøl om han kanskje protesterte litt. Men plutselig blei han så kjilln på beinan, tortur å bare hyling og grining:( Så etter da har æ klippa dm i søvne. D tar bare nån sekunda å klippa alle neglan når han ligg helt iro ;) Sikkert ikke pedagogisk riktig, men d skit æ i :P Har prøvd alt når han e våken, men ende opp med at vi bruke timesvis på klippinga :P

Skrevet

Hos oss er det et spennende prosjekt! Klipp gjerne dine egne negler samtidig. Vi bruker negleklipper

Skrevet

Hehe, her var det flere gode tips ;) Takk! Har selv prøvd å klippe mine i mens for å vise han, eller avlede han med noe - men nå skal vi prøve mens han ser på barneTV eller spiser neste gang :P Vet ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre det i søvne, men kansje som en siste utvei, hehe.

Skrevet

Jeg biter dem!!! Er det helt sinnsykt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...