Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 http://www.nrk.no/urort/artist/VEROMO/default.aspx Jeg håper noen har lyst å høre sangen min:) Håper dere vil komme med ris og ros. Det er jeg som synger og har skrevet tekst og melodi. Er første sangen min så håper dere tar den for det den er:) Sangen heter "You're my fantasy" Takker for at dere tar dere tid til å høre den:)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Fikk bare hørt begynnelsen, for gubben våkna på sofaen her og skulle få med seg sprinten =P Men det jeg hørte var fint =)
Gjest Pusikatt Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har hørt den, og synes du er kjempeflink, både stemmen og melodien var fin!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Tusen takk for at dere ville høre:) Og tusen takk for ros:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Var anstrengende å høre på. Du har en fin stemme, men burde ikke presse på så mye. Vær litt mer myk og leken
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Bra stemme, kjedelig sang. Tror stemmen din hadde kommet mer til sin rett i en sang med større vokalmessige utfordringer.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Tusen takk for ris og ros:) Er første sangen jeg noen sinne har skrevet. Så er veldig fint noen gir meg tilbakmeldinger slik at jeg kan forbedre meg:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #11 Skrevet 23. februar 2010 Fin stemme, kjedelig sang, men så er det ikke min musikksmak heller da. Let`s rock:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå