Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Trodde 18 dager var max! (og for de som ikke kan prøver-språket, lutealfase er tiden mellom el og mens) Er det mulig å ha 23 dager? Eller har jeg rett og slett ikke eggløsning? Syns bare det er så rart at jeg skal få eggløsningssymptomer 23 dager før jeg oppdager noe tegn til blødning.. Og hvis jeg ikke har eggløsning, er det da ikke litt av en tilfeldighet at dette skjer flere ganger? Hehe.. Beklager å bry dere kloke, oppegående damer med dette, men sitter å grubler og Google har ikke gitt meg noen svar.... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Eggløsningssymptomer kan man få flere dager før eggløsningen faktisk skjer. Jeg har eggløsningsmerter og eggløsningsslim 4-5 dager før eggløsningen. Hvor lang syklus har du da, og på hvilken syklusdag mener du at du har eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Den er litt uregelmessig, så vet jeg har sykluser uten eggløsning innimellom.. Har prøvd å tempe, men det fungerer dårlig på meg, da tempen svinger alt ettersom jeg har hatt dyna på meg hele natta eller ikke. Hehe. ' Men når jeg er i tvil om jeg kanskje har hatt eggløsning likevel, har syklusene vært på en 35-39 dager. Og da har jeg alltid hatt stikking, fruktbare forhold nedunder, og kløing i brystene...rundt 23 dager før noe mens dukker opp. ...kanskje jeg rett og slett er litt på forskudd Hehe.. Trodde bare at siste dag med sånne symptomer var i det lengste dagen før el..ikke at det gikk noen dager til! Hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Du har nok eggløysing seinare enn du trur. Eg anbefalar å måle temp gjennom syklusen for å finne ut korleis syklusen din er. Er ikkje så stress som det høyres ut til når ein kjem inn i det. Min er svært ureg, men kjenner no til temp nivåa, og tek stikkprøver innimellom for å sjå om eg har hatt el, og veit då når eg kan vente meg menstruasjon. Så slepp eg å gå og vente på mens og få falske forhåpningar når den er sein. Men eg er ein veteranprøvar då..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå