Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hvorfor i huleste bruker folk som IKKE har babyer handlevognene med barnesete på i butikken??????? Kom i butikken en gang og alle 4 vognene med barnesete på var borte... dvs de var inne i butikken brukt av folk UTEN babyer og som hadde lesset fullt barnesetet av varer. Tenker de ikke på at det faktisk kan komme noen som faktisk har bruk for de vognene??? Eller tar de vognene bare av den grunn at det ikke er nødvendig å putte på en tier for å få dem?? Masse man skal irritere seg over også...hehe
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har en teori på at de gjerne står litt mer behagelig til enn de andre vognene..... På butikken vår står de f.eks inne ved der man går inn i butikken. Og alle andre står ute i slike handlevogn hus ....
Gjest mphs Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Sikkert det siste. Men en del ganger er det faktisk foreldre med unge som har de, men ender opp med at ungen bare gråter og en av foreldrene må bære og av og til gå ut av butikken(har hendt oss flere ganger da ungene var babyer) og da handler man selvfølgelig ferdig med den vognen man har.
melkekua™ Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg er enig, det er irriterende...de gidder ikke finne fram tier/fake tier de trenger for å få seg en vogn...vognene som har barnesete sitter som regel ikke fast til en annen vogn. Nå synes jeg alltid de vognene er ganske ekle....mangler sele gjør de også som regel....så her går det i barnevogn, pluss at gubben er med på slep med vanlig handlevogn hehe.
LadyLuck & Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 de er "gratis", men trenger ikke småpeng el. polett for å bruke dem..
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 På alle plassene vi handler må man putte på en ti-er Men skjer da også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå