Gå til innhold

blødninger......

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skjønner ingen ting jeg skal ikke ma mensen før om en uke har altid pressis mensen. også har jeg begynt og blø nå. er syklussen min helt på jordet nå eller hva kan dette være.??..... håpa på at det hadde klaffa for oss denne månden, da vi ikke har tengt no på det i det hele tatt.................

Videoannonse
Annonse
Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

blør du mye?

jeg er i samme situasjon............. håper det er festeblødning.....

Skrevet

nei ikke foreløbig blør mest når jeg tisser på papiret men er redd for at det skal begynne for fult i morgen. skjønner ingen ting har aldri hatt for tidlig eller for sein mensen altid på dagen.......

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

på nett står det at en festebløning ofte blir tatt for å være en fortidlig mens, selv om den ikke varer så lenge som en vanlig mens... jeg er på dag to nå, med bittelitt blod... frykter også at det starter for fullt i morgen... har testet negativt flere ganger, men venter ikke mensen før på torsdag... så vet ikke om jeg tester for tidlig..... til å bli sprø av dette!!

masse lykke til!!

Skrevet

festeblødning er det som mensen eller er det bare litt blod spor på papiret etter man har vært på do?

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

i følge det jeg leste i går så er det mindre enn mens...

Skrevet

oki...... hmmmmm ja da er det bare vente og se da om man trenger no binn/tanpong i morgen..... har ikke helt forstått sånn festeblødning enda :/

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg tror jeg hadde det med første mann, jeg trodde jeg hadde mensen, men at den kom liksom aldri i gang.... tok en test pga at mensen var aå "rar"... jeg håper veldig at det er det jeg har nå og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...