Gå til innhold

Er det bare meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det sinnsykt mange som går fra hverandre for tiden? Jeg selv ble dumpet 7 januar, og nå er min eks i ferd med å gå inn i et "min samboer forstår meg ikke" forhold...hvis dere skjønner hva jeg mener...

Og vi vet jo alle hvordan de forholdene ender.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått fra min mann jeg også, tror han sørget i 4 uker og er nå lykkelig forelsket i en ung pen jente uten barn...

Skrevet

Det er mange....ser det selv..overalt.

Her i hus kjemper vi med nebb og klør for å holde oss sammen. Hardt når eneste inntektene er dagpenger... Får totalt 16 utbetalt i mnd...og går oppå hverandre dagen lang.. (finfaskrise, psykiske problemer..snøø!! Huttemeitu!)

Og ja..jeg skjønner godt hva du mener med "min samboer forstår meg ikke" forhold...har selv prøvd meg på et sånn for lenge siden.

Rebound-relationships går sjelden bra!!

Skrevet

16.000,- skulle det så klart stå..ikke bare 16..hehe...

anonym 20:22

Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke hva eksen min tenker på....men, men...dette har jeg sett komme en stund, men det svir likevel....han introduserte barna sine for henne 3 uker etter at jeg ble dumpet....Er en historie er full av svik, bedrag og løgner...kunne nesten skrevet bok....

jaja, det er vel bare å lene seg tilbake og se at han går rett på trynet igjen....

Skrevet

Bare "nyt" det faktum at du faktisk sitter igjen med en mer gjennomsnittlig smart husholdning enn når han var en del av den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...