Gå til innhold

knasken på kvelden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser dere på kveldene?

Jeg holder på å slanke vekk gravid magen, så her sitter jeg å har bestemt meg for å ikke spise godteri ol utenom fredag og lørdag. Men herregud å vanskelig det er!!!!

Er ordentlig avhengig... Var faktisk lettere å slutte å røyke...

Er det vanlig å spise noe godt hver dag? Enten det er sjokolade, chips, is, kake eller annen usunn mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

njanei:p

Jeg spiser noe godt nesten hver dag, men det er vel ikke normalt vil jeg tro, men så er jeg en skikkelig snop elsker;)

Skrevet

Jeg er fullstendig sjokoladeavhengig! Sliter rævva av meg, bokstavelig talt..

..meen! Som alle andre avhengigheter, så er det en kneik å komme over...det triste er at jeg må over den hver eneste mandag!! Haha!

Huff, nei jeg har ikke noe godt svar til deg, jeg altså. Sitter og drømmer meg bort i melkesjokolade og kjeks... får vel gå å tygge på ei gulrot :P

Men f.eks å ta seg ei banan, drikke et glass saft eller juice, hjelper meg når det blir fullstendig galt. Evt. andre naturlig, søte ting. (i moderate mengder, så klart!) Skulle det bli for gale, så går det fint an å spise en liten bit hver dag uten at det trenger å "ødelegge" slankekuren. "Moderasjon" er stikkordet!!

Skal du unngå det? VIKTIG!! Ikke ha det i hus!! Hehe..

Skrevet

Når jeg får lyst på noe godt tar jeg meg alltid en søt tyggis.

Viktig, som sagt å ikke ha det i hus.

Skrevet

Oppdelte grønnsaker med dip!

Jeg sitter å spiser gullerot,agurk og selleri i stenger, blomkål biter og sukker erter med hollyday mix i lettrømme..Jummyyy!!!

Skrevet

uff..hørtes ikke fristende ut..sorry:p

Hadde vært bedre med ei saftig sjokoladekake med deilig glasur.nam nam

Skrevet

Jeg lager meg fruktsalat med vaniljeyoghurt hver kveld. Passer på å alltid ha yoghurt og minst to-tre sorter frukt i hus hele tiden. Strør på litt rosiner og nyyyter det. Nam nam! Ellers er jeg også en sjokoman, må ha et par Kinder sjokolader hver dag. Ellers går det mye i tyggis og sukkerfrie drops, det hjelper på.

Skrevet

Det er sikkert godt 20.48, skal jeg kjøpe på butikken i morgen:D

Skrevet

Jeg har lyst på sørlandschips med havsalt. Føler jeg MÅ ha det nå, men får så dårlig samvittighet av å sende mannen på butikken.

Skrevet

Kiwi og mango er helt fantastisk som kveldskos!!

nammenamm.

Skrevet

Mitt beste tips er noka shake:) Ikke som måltidserstatter men som godte erstatter. Sjokoladeshake men et lite dryss kaffepulver er nammenam. Ellers er den nye nutrilettbaren med mørk sjokoladesmake veldig godtete. Ingen av de to har mer en 200 kalorier hver så det er trygt selv for oss som ikke skal så mye opp i vekt:)

Skrevet

Lager meg havregrynsgrøt, med banan, eple og kanel. Det metter, og får bort søtsuget. En kopp te med honning hjelper også.

Skrevet

Har nettopp begynt å bli flink, og jeg spiser et knekkebrød med cottage cheese og bittelitt syltetøy:)

Skrevet

Skogsbærblanding med vaniljekesam:) Kjempegodt.

Skrevet

Eplebiter med vaniljekesam :)

Gjerne med hakkede mandler og litt revet 70% sjokolade(den er sunnere enn vanlig sjokolade)

Skrevet

Jordbæryoghurt med rosiner oppi.

Friske blåbær med jordbæryoghurt over.

Nam-nam :)

Skrevet

Håndarbeid... Da er hendene for opptatt til å knaske i seg noe...

Kaldt vann med sitron i...

Hvis nøden er alt for stor MØRK sjokolade.

Skrevet

Biola blandet med Go' Dag Fruktmüsli. Nam!

Skrevet

Confetta sine varme drikker.Sjokomint er min favoritt.Stiller sørsuget og lysten på sjokolade.Kun 40 kcal pr kopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...