Gjest Skrevet 22. februar 2010 #26 Skrevet 22. februar 2010 Gutten på 8 har en reimadress og en skogstad skidress(jakke og 2 bukser med sele) Jenta på 3 har 3(en i barnehagen og 2 hjemme) Hun har så mange fordi hun har arvet to fra kusina si:)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 22. februar 2010 #27 Skrevet 22. februar 2010 Min har to, kjøpte den ene på salg etter at jeg hadde kjøpt den første. Synes det er kjekt med to jeg da, da er det ikke krise om du vasker en og den ikke har tørka til neste morgen feks Og de blir i tilegg litt mindre slitt så minstemann kan bruke de når han blir stor
camilla^ Skrevet 22. februar 2010 #28 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har alltid hatt to til mine, nå har hun eldste bare en og jeg må si jeg savner en til. Jeg har barn i hus som er veldig mye ute, så å ha en dress blir for lite. Nå har hun minste 3 dresser og vi har flere på loftet om jeg ikke tar helt feil. Hun arver i hytt og gevær så vi får alle, og dressene går vidre fra oss til mine tantebarn. Så jeg får æren av å lagre de før de blir sendt vidre. Også er det veldig greit å ha flere siden vi har besøk av litt tantebarn og andre barn, så da er det greit å ha litt til å låne bort om de ikke har med seg.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. februar 2010 #30 Skrevet 22. februar 2010 De har en hver. Skjønner ikke helt behovet for flere...
solstråle69 Skrevet 22. februar 2010 #31 Skrevet 22. februar 2010 2. Men hadde egentlig kun trengt 1. Reimatec'en er suveren.
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #32 Skrevet 23. februar 2010 Jenta mi har 1 dress, og har absolutt ikke hatt behov for flere. Og jo - vi er masse ute å leker både på ettermiddagen og i helgene - tar bare med dressen hjem fra barnehagen (",) Ser at behovet kanskje er større for to dresser på våren når alt er vått og møkkete(",)
meg & to små vampyrer Skrevet 23. februar 2010 #33 Skrevet 23. februar 2010 en hver. Mer har vi ikke råd til.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 23. februar 2010 #35 Skrevet 23. februar 2010 En dress. Bruker den i parken og hjemme. Skogstad-dress, strålende fornøyd. Holder ute vann mye bedre enn regntøyet faktisk. Hun kan sitte i en vannpytt uten at den blir våt gjennom, og er aldri kald.
erteposen + 4 Skrevet 23. februar 2010 #36 Skrevet 23. februar 2010 Jeg kjøper alltid dresser på salg. De har en, med løst fòr, som kan brukes hele året. Det er vel årsaken til at jeg ikke synes det er dyrt med dresser:) Og nr 2 arver etter nr 1, om dressen er i fin stand. Hjemme har de gjerne en ski eller boblebukse liggende som de bruker med vinterjakke.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 23. februar 2010 #37 Skrevet 23. februar 2010 2 stk, en som henger i bhg. Og en hjemme. Orker ikke dra hjem alt hver dag, og vi er ofte ute på ettermiddagene.. Også greit å ha en å bruke om helgene, når bhgdressen vaskes..
Mandalas Skrevet 23. februar 2010 #38 Skrevet 23. februar 2010 Tidligere år har barna bare hatt en hver og det har holdt. I år har de derimot mange siden mammaen deres har fått opp öynene for Tradera, svenske "finn.no".
annki83 Skrevet 23. februar 2010 #39 Skrevet 23. februar 2010 snuppa har to dresser. en reima kjøpt på salg og en nash fra cubus som var en gave. begge dressene er veldig god. syns det er greit å ha en ekstra når en skal vaskes osv. har stort sett hatt en hel dress og ett to delt sett til elste når han var yngre. å kommer nok til å ha det til snuppa også.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 23. februar 2010 #40 Skrevet 23. februar 2010 Snuppa på 2 år har bare 1 vinterdress og det har ikke vært noe savn å ikke ha flere. Storebror på 6 år har 1 vinterdress + vattert Skogstad- og Reima-bukse og dunjakke, men så er han jo skolegutt og er ute en god del mer enn lillesøster.
Simply Skrevet 23. februar 2010 #41 Skrevet 23. februar 2010 Har 2 dresser til begge 2. Eldste har arvet den ene, mens lillesøster har arvet den ene etter storebror. Greit å ha 1 dress hengende i bhg til enhver tid, det er et evig styr å måtte huske på dressen hver eneste dag og veeeeeldig kjedelig å komme hjem fredags ettermiddag og komme på at man har glemt dressen i bhg. Behøver ikke å kjøpe reima-dresser til 1500 kr pr stk. Det finnes veldi mange dresser som er gode, har aldri vært misfornøyd med en dress og vi har prøvd en del (aldri prøvd reima).
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 23. februar 2010 #42 Skrevet 23. februar 2010 Han har en Reima tec vinterdress i fra i fjor som passer enda (str. 98) Og en Reima tec + vinterdress som han har fått i år (str.104) Og en Reima tec vinterboblebukse med Reima vinterjakke til (str. 104) Syns det er greit og ha noe å skifte på. Har hendt at han har vært uheldig og tisset seg ut i en dress. og da har det ikke noe å si om den vi vasker ikke er helt tørr dagen etter. + at det er kjekt å ha en i bhg. og en hjemme.
trollmor & trollungene Skrevet 23. februar 2010 #43 Skrevet 23. februar 2010 ! åringen har 2 parkdresser. En med for og en uten samt noen reima fleece dresser og regntøy. 2 åringen har 1 todelt dress som brukes når han står på ski. 4 parkdresser med for og 1 uten. Er veldig glad i å være ute og er høyt og lavt. Godt å ha noe i reserve når den faste trenger en vask. Den ene dressen ligger forøvrig hos farmor.
Jentemammaen Skrevet 23. februar 2010 #44 Skrevet 23. februar 2010 To dresser i barnehagen, i tilfelle de er ute to ganger. Én ticket og én reima. Og så har hun todelt dress hjemme, i tillegg til vårdresser som hun kan ha litt ekstra under...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå