Gå til innhold

på torsdag får vi vite om jeg hører til her på August-forumet eller Juli :)

Anbefalte innlegg

jeg skal på UL da jeg er 14+3, for å se om jeg er 19+3 (trodde jeg hadde en sa, men lan være det ikke var det alikavel)

så da får vi se om jeg hører til her eller der!!! blir veldig spennende :) :) jeg kjenner tydelige bevegelser inni magen, noen ganger er det sterke og lange bevegelser, andre ganger bare en liten dytt ;) men dette får meg til å tro at jeg er lengre på vei enn 14 uker... jeg har en datter på 2 år fra før så kan jo også være jeg kjenner det tidlig ;) på torsdag får vi svaret!

hvordan kjenner dere bevegelsene om dere kjenner det enda?

Fortsetter under...

Jeg kjenner omtrent som deg, jeg er 17 fullgåtte etter menstermim. Regner med å få ny termin noen dager seinere på ul denne uka. Så spennende at du kanskje ikke aborterte da du trodde likevel, må jo være utrolig fint å bli satt så mye fram. Det er visst mer vanlig å kjenne liv tidligere når man er flergangs, tror jeg kjente liv fra uke 13 eller når det nå var denne gangen. Er mitt andre barn det her:-) håper du får deg den gledelige overraskelsen at du er lengre på vei enn antatt, masse lykke til for oss begge på ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...