LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 jeg skal på UL da jeg er 14+3, for å se om jeg er 19+3 (trodde jeg hadde en sa, men lan være det ikke var det alikavel) så da får vi se om jeg hører til her eller der!!! blir veldig spennende :) jeg kjenner tydelige bevegelser inni magen, noen ganger er det sterke og lange bevegelser, andre ganger bare en liten dytt men dette får meg til å tro at jeg er lengre på vei enn 14 uker... jeg har en datter på 2 år fra før så kan jo også være jeg kjenner det tidlig på torsdag får vi svaret! hvordan kjenner dere bevegelsene om dere kjenner det enda?
M*A*S*H* Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg kjenner omtrent som deg, jeg er 17 fullgåtte etter menstermim. Regner med å få ny termin noen dager seinere på ul denne uka. Så spennende at du kanskje ikke aborterte da du trodde likevel, må jo være utrolig fint å bli satt så mye fram. Det er visst mer vanlig å kjenne liv tidligere når man er flergangs, tror jeg kjente liv fra uke 13 eller når det nå var denne gangen. Er mitt andre barn det her:-) håper du får deg den gledelige overraskelsen at du er lengre på vei enn antatt, masse lykke til for oss begge på ul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå