Venter på vesle jenta! Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Fryktelig lyst til å ta en test i morgen altså..... ikm på søndag.... Sier jo man kan ta testen inntil fire dager før.... Det blir fem dager før hvis jeg tar den i morgen..... Redd jeg blir veldig skuffet denne mnd.... Men føler jo at hvis den er negativ i morgen har jeg en sjans siden det alikevel er litt fortidlig.... Snakk om å lure seg selv!!!!! Blir gal av dette her jeg!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har det akkurat som deg!! Klarer alldeles ikke å vente. Så viss du tester imorgen, har jo du fortsatt noen tester til å "glede" deg til før ikm selv har jeg bestillt mange billig strimler frå billig-tester.no å akter å bruke hver og en - inntil den er positiv :-) he he. Selv har jeg ikm på mandag, til helgen kommer jeg nok til å prøve :-))
☆☆☆ Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Tenker på å teste i morgen jeg også, IKM på lørdag, men positiv EL-test torsdag 11.februar. Burde vel justere dato for IKM, det er jo tordag/fredag som er 14 dager etter, alt ettersom hvordan jeg traff hormonstigning. Forrige syklus var på 25 dager. Tester jeg, og beholder et håp om den skulle vise seg å være negativ:)
☆☆☆ Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Hmm, kvalmen jeg har hatt siden lørdag har ikke vist seg siden jeg bestemte meg for å teste i morgen. Tror kroppen min kødder med meg;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå