Fire småtroll Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 For en liten time siden kjørte en av disse digre bilene seg fast da den skulle snu borte i veien her. De tilkalte en annen søppelbil for å trekke løs og etter mye jobbing frem og tilbake fikk de løs den første bilen, men da hadde jammen den andre bilen spint og spolt seg ut i grøfen og satt bom fast. Den første bilen måtte hjelpe med å få den andre løs, og mens alt dette står på samler det seg selvfølgelig flere og flere personbiler som ikke kommer frem, så de stakkars søppelmennene jobber og stresser så svetten siler... Her i distriktet har yrkessjåførene litt av en jobb om dagen, i går måtte mannen min trekke frem en taxi som hadde kjørt seg fast. Er glad jeg har muligheten til å la bilen stå jeg!
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Tusen hjertlig takk for den. Endelig noen som har skjønt det. Søppelkjørere gjør en helteinnsats på vinteren. Kaldt. Inn og ut av bilen. Glatt. Tungt å dra koppene etter seg. Derimot drømmejobben på sommeren da. Foruten stanken noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå