Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 samboeren min har møtt en annen, De har kjent hverandre i 1år, og han sier de har hatt kjemi fra første stund, at han ikke har møtt en som henne, at hun er så morsom, at de kan prate om alt osv. helt perfekt mao. For 2mnd siden fortalte han meg dette, og det har vært et helvete siden. Jeg kan ikke leve uten han, jeg kommer til å dø. Og det er ikke tull, jeg har ingenting å leve for uten han. Jeg har bedt han instendig hver dag om å ta et valg. Meg eller henne. Nå i helgen, så sa han at han hadde bestemt seg for å bli. Jeg vet innerst inne at dette er fordi hun andre ikke er klar for å innlede et forhold pga situasjonen rundt det. Det har han selv sagt. Eller han sa det var tryggere og mer stabilt å bli hos meg, enn å ta sjansen på å gå til noe nytt. Han sier han vil jobbe med forholdet vårt for å få det til å bli slik det engang var. Jeg vil så gjerne tro han. Hadde dere kunne slått dere til ro med det? Vi har vært sammen 4år, og har ingen barn.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Du kommer ikke til å dø uten ham. Ja, det blir kanskje litt trist, men det er enda mer trist å skulle leve sammen med en mann som innerst inne ønsker å være sammen med en annen. Jeg hadde ikke ønsket å være sammen med en mann som jeg visste ble hos meg pga. komfort. Det hadde aldri fungert i lengden og da er det bedre å avslutte før det går alt for langt.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Dere utsetter det uungåelige med andre ord... Bare tull av deg å påstå at du ikke har noe å leve for uten han. Bli selvstendig!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Så bra at dere ikke har barn sammen da. "Jeg vet innerst inne at dette er fordi hun andre ikke er klar for å innlede et forhold pga situasjonen rundt det". mao hadde han valgt henne om hun var klar for det. Hva om hun plutselig blir klar da? Om en måned eller ett år? SKal du liksom gå å vente på dette?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Dropp han før han dropper deg! Drittfyr. Du finner en annen bedre før eller siden
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Har du ingen stolthet? Jeg hadde aldri kunnet bo med en mann på de premissene, at det er greit og behagelig å være hos deg? Nei, slipp mannen løs og bli selvstendig! Du dør ikke uten han, og du fortjener da ærlig talt noen som elsker deg for den du er. Kanskje du må bli litt mer selvstendig og glad i deg selv før du kan finne en sånn mann? Ingen som liker en partner man blir nærmest kvalt av, og du kan desverrre virke noe kvelende...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Jasså, så nå er HI funnet ut at hun skal utgi seg for å være samboeren til mannen som en annen anonym jobbet med...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Ta et valg for han og kast han ut! Hvis han er interessert i en annen også er han ikke klar for et seriøst og stabilt fohold. Da hadde han ikke vist sånn interesse for hun andre! Og tenk på hvor ofte han kommer til å tenke på henne og lure på om han valgte der rette, eller kanskje tilogmed tenke på henne når dere har sex. Det værste er jo om han fortsetter å treffe henne bak din rygg siden han sliter litt med å velge, da får han jo alt han ønsker. Unner deg noe bedre og en som har full oppmerksomhet på deg, alle fortjener det!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Prøver du å ødelegge deg selv? Skaff deg litt stolthet og selvtillitt, sleng han på dør og du vil innse at du ikke bare overlever men at du klarer deg bra. Dette forholdet har jo ingen fremtid. Han vil jo ikke være hos deg, men hu andre er ikke klar. Dette kommer jo til å spise deg opp.
Gjest sug lut Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Klart det er verd å gi det en sjanse, selv om du også kan tenke at det er lettere å gå fra hverandre nå uten barn enn om to år med barn, evt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå