Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg, ang el??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt el-slim før, men nå er jeg ganske så sikker på at det er det jeg har. Det er 3 uker siden tr kom og syklusene mine har vært veldig ustabil etter ma. Det jeg lurer på nå er når har jeg mest sansynlig el? Startet med tydelig el-slim i går og enda mer i dag. Hadde sex på lørdag og skal ha i dag, kjører annen hver dag denne pp.

Tar ikke el-tester da jeg aldri har fått positiv test, selv den pp jeg ble gravid sist.

Håper noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror el pleier å vara sista dagen med el-slim. Vissa har flera dagar med el-slim.

Håper det hjelpte litt;)

Skrevet

Tusen takk for svar. Da spørs det helt på hvor lenge mane har el-slim da, men spermen trives best i el-slim har jeg hørt. Får kose oss i kveld og håpe på det beste...

Skrevet

Jeg har også lett nettet rundt etter fakta på dette tema siste dagene og tror det er slik dere skriver. At når slimet er borte, så er sannsynligvis el også over. Det sies at det beste er at spermiene allerede er på plass når el skjer.. Jeg har også gitt opp disse testene, testet heller ikke pos på dem når vi prøvde på vårt første barn. Får heller sjekke symptomer og el-slim:) Jeg har hatt vondt i magen i tre dager, litt mindre idag. El-slim (eller jeg tror i hvertfall det var det) lørdag og søndag. Ingenting idag.. Kan jo stemme med at smertene er sterkest under selve el hos meg..

Lykke til!

Skrevet

Tusen tusen takk for svar.

Har også hatt litt smerter i sidene de siste dagene, dette er borte nå. Redd vi kanskje hadde sex en dag for sent, regner med at el var i går. Hadde sex i går så håper virkelig det holder. Har sååå lyst til at det skal klaffe snart.. Har hatt konsekvent sex hver 2. dag denne pp, så nå blir det 2 laaange uker, men det vet vi alle hvordan er her..

Masse lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...