Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Vi tok med sønnen vår på teater (jule) når han var rett over året, han elsket det, men så har han alltid vært opptatt av tv etc.. Og kino fra han var rett over 2, og han satt stille under hele filmen. Vår nr 2 var ikke så interesert i teater og kino så han var først på kino når han nærmet seg 3 år. Så jeg tror man må se ann barna, er mange som er "klare" tidlig, men mange som ikke har den interessen:)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 var nesten 2 år første gang på teater og så gråtass, gikk super greit, litt urolig, men stort sett stille. så kino ca 2 år, litt over 2. kjempe bra, har vært 2-3 ganger. disney on ice, 2,5år. var litt kjedelig, ville hjem noen deler av tiden. men vi holdt ut og d gikk egentlig greit. gleder meg til neste gang vi skal på noe sånt igjen, koselig!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Prøvde kino ved 2 års alder, det fungerte ikke. Teater når hun var 2,5- det gikk veldig bra. Vi venter med kino enda et år, mens teaterbiletter ligger her å venter til våren:-)
Ranveig R Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Var på teater med eldste då han var rundt 15 mnd trur eg. Det var teater for dei minste, varte berre i ca 20 min. Han storkoste seg! Var på kino som drøyt 2-åring, det var ingen suksess. Etter det var det vel ingen ting før Kardemomme By på teater ved knapt 4 år (supersuksess), og Gubben og Katten på kino like etter (igjen suksess).
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Herremin! Skal man dra med ungene på teater når de er så små for da? Eldste her var på teater når hun var 5 år første gang. Da spurte hun selv og da visste jeg hun var klar. Kino første gang da hun var 5 1/2. Hun gledet seg stooort og koste seg masse. De andre to her har ikke vært på hverken kino eller teater ennå. De er 4 1/2 og 2. De er ikke klar for det. Anbefalingen er å vente til barna spør etter det selv. Før den tid er det ikke interessant for andre enn foreldre.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Vi ventet med kino til godt etter fylte fire... Kino tror jeg gjør et sterkere inntrykk på barna enn f eks tv, stort lerret og høy lyd... Teater var vi på rett før han ble fem, gutten min har alltid syntes det er "skumlere" med levende mennesker... Han var på dokketeater på biblioteket før han var tre og det syntes han var kjempegøy :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå