Gå til innhold

Min bestevenninn er utro mot samboeren sin..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært det i over ett år nå. Hun og samboeren prøver å få barn nå, og hun bruker ikke alltid prevensjon med elskeren heller. Hun hadde sterke mistanker om at hun var gravid forrige måned (var heldigvis ikke det), men hadde hun vært det hadde hun ikke hatt anelse om hvem faren var.

Vi er i midten av 20-åra, samboeren hennes også. Elskeren er over dobbelt så gammel. Hun sier hun elsker begge, men ville valgt elskeren sin om hun måtte velge. Eneste grunnen til at hun ikke gjør det er pga alderen.

Jeg synes så synd på samboeren hennes, å har lyst til å fortelle det, men føler vel egentlig at jeg ikke burde blande meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

None of your business, med mindre samboer er en venn av deg.

Skrevet

Si det. Vær sannhetens bud mot ett menneske i verden.

Skrevet

Min kjæreste har vært utro mot meg. Mange visste om det uten å si en dritt til meg. Det gjorde egentlig hele greia værre å takle for meg. Var det ingen som brydde seg om meg? Betyr jeg ingenting for folk? Hele greia har endt opp med at jeg skjemmes og gjemmer meg for folk...

Så, jeg ville sagt det..

Skrevet

Nei, kjenner ikke han så godt.

Skrevet

Vær lojal mot vennen din. Hadde han vært utro mot din venninne, og du hadde visst det, synes jeg du skulle sagt det til henne.

Skrevet

Det ligger i begrepet bestevenninne. Man sladrer ikke!

Skrevet

Skremmende at du i det hele tatt lurer. Du står ved bestevenninnen din sin side, selvfølgelig!

Man sladrer ikke!

Skrevet

Sladrer ikke på bestevenninner? Ærlig talt, om dama er så simpel, så fortjener hun ikke noe annet enn å bli avslørt likevel. Si det!

Skrevet

synes d bare er et riktig svar,

få henne til å si d selv, og få henne til å virkelig innse hva hun gjør mot han.....

vet ikke hvor lenge jeg hadde giddi å vært venn med ei som har så dårlig moral at hun har gjort dette mot noen i et år!! herregud.....

hvis hun lyver sånn mot den hun liksom skal elske, hvordan vet du at du kan stole på henne? d hadde ikke jeg gjort....

Skrevet

Skremmende at man i det hele tatt vurderer å holde kjeft, i mine øyne. Selvsagt skal du si noe. Enten prøver du å overtale venninnen din til å forstå at dette er galt, ikke bare lyver og bedrar hun et menneske som uvitende tror hun er til å stole på og er glad i henne. Hun prøver også å bli gravid- og kan når som helst få et barn som man ikke vet farskapet til og som uskyldig fødes inn i et kaosforhold der man ikke vet hvem som er far.

Jeg ville sagt til henne at du føler det så galt at du vil si det til samboeren hennes om hun ikke gjør det selv. følelsesløse ludder hun er

Skrevet

Gi henne en sjanse til å fortelle det selv, om hun ikke gjør det så gjør du det... Synes det er fælt å lese... Iallefall siden de prøver å få barn sammen....

Skrevet

herre gud! det er IKKE å sladre på venninna si om man forteller samboen hennes at hun er utro.. det hjelper ikke hvor god venn man er, utroskap skal ikke aksepteres.. bedre å si det til han og risikere sur venninne, enn å la være å si noe, la henne få unge og late som om det er samboeren sitt barn!

Skrevet

17:18, akkurat det samme har jeg opplevd. Derfor sier jeg det igjen: si fra.

Hilsen første anonym, som var "dypt såra og vonbråten".

Skrevet

Ei sånn kjerring ville jeg ikke kalt bestevenninne

Skrevet

Jeg er enig med hun ene over her. Snakk om dette med venninna di. La henne få sjansen til å fortelle det selv. Hvis hun ikke gjør det, kan du gjøre det.

Skrevet

Forholdet er jo tydeligvis ikke noe som kommer til å holde uansett, så jeg hadde nok tipsa samboern ja. Kan jo sende anonymt brev elller noe slik at venninna ikke vet hvem som har sagt det. Men jeg hadde gjort det fort som mulig før ho ble gravid.

ho har jo selv sagt ho ville valgt elskeren.

Stakkars samboern hennes

Skrevet

Send et anonmt brev i posten. Feigt. Men likevel bedre enn å holde kjeft.

Hadde en kamerat visst om at min mann bedro og ikke sa noe hadde jeg kaldkvelt han. Seriøst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...