Gå til innhold

flere som har fått denne beskjeden???

Anbefalte innlegg

hadde "bekkenløsning"i hele forrige svangerskap... grunenn til "bekkenløsning" er at jeg i dag har vært hos en mauell terapaut som er kjent for å kunne mye om bekken, og fått beskjed om at jeg ikke har bekkenløsning, men senebettennelse i midterste rumpemuskel???? aah... jeg er ikke noe flink til å spørre, men sitter med en del spørsmål nå da.......... jeg har jo j**** vondt..... den forrige faslegen min sa fra første stund at jeg hadde bekkenløsning, har nå bytta fastlege og henne sendte meg tul fysio for å få hans synspunkt på saken............

så da har jeg ikke bekkenløsning da i følge har, ikke det at jeg har lyst på bekkenløsning, men jeg har jo "alle" tegn på bekkenløsning.......

Fortsetter under...

Jeg var hos fysio for å sjekke. Jeg måtte ligge på ryggen på benken, og han løfta ett og ett ben 90 grader opp fra hofta, bøyde i kneet 90 grader også, og pressa så kneet mitt ned mot hofta. Dette var IKKE godt, og fysio sa at når dette gjorde vondt, var det uten tvil bekkenproblematikk... Slik fikk jeg påvist bekkenløsning allerede i uke 17....

Det betyr ikke nødvendigvis at man ikke har bekkenløsning. Er faktisk ikke så uvanlig å få betennelser i bekkenområdene pga av bl. Bl skaper skjevheter og spenninger som kan føre til betennelse... Jeg har det i hofteleddene og rundt symfysen og bl er absolutt årsaken til dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...