Gå til innhold

Bor dere alle i nærheten av familien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har flytta nå, og bor 5 minutters gange fra mamma, og 12 minutters kjøring fra bestemor. Helt suverent! :D Det er liksom de viktigste for meg, så det er helt toppers. Svigers bor 60 mil unna, men vi ser de titt og ofte.

Skrevet

10 minutter til mamma og 66 mil til svigers (å godt er det )

Skrevet

Minimum 6 timer med bil til nærmeste familiemedlem:)

Skrevet

Har søster 20 min unna med bil, far 27 min unna med bil. Mor 1,5 timer unna med bil.

Men har til gjengjeld svigerfamilien i sør-europa, så de møter vi bare to gang i året sånn cirka..

Skrevet

Nei.

Har sivgers ca. 1 time unna og de ser vi kanskje ca. 6-8 gnger i året. Mine foreldre bor ca. 90 mil.

Søsken bor i hver sin store by og jeg i en annen.

Skrevet

Ikke så nært nei... Nærmeste er mine besteforeldre på pappas side, men de er så gamle og skrullete så de besøker jeg helst alene! Svigerfar bor ca 23 mil unna. Mamma og stepappa + søstern med familie bor 27 mil unna. Svigermor, svigerfar og svoger bor 55 mil unna.

Skrevet

Har familie på begge sider innen 30 min kjøring.. Heldigvis =)

Skrevet

Bor ikke i nærheten av familie nei. De bor 30+mil unna alle sammen.

Men det går greit, vi drar oppover så ofte vi kan og kan hende med tiden vi flytter nærmere også, men akkurat nå så trives vi her vi bor.

Skrevet

5min unna svigers men de har alldri stilt opp og passa tulla våres. Foreldrene mine bor 30mil unna - de er her oftere en svigers ...

Skrevet

3 mil til svigers, 5 mil til min mor, 170 mil til resten av min familie. Er stort sett ganske fint å bo langt unna, men til tider trenger man barnevakt på kveldstid og da er det ikke så greit likevel. Men men.

Skrevet

Foreldrene mine bor på Vestli. Broren min med svigerinne bor på Hammersborg, Tante, onkel og fetter i gamlebyen ( Oslo) Tante og onkel i Nydalen. datteren min bor i Nydalen. Jeg bor på Kampen. Så er ikke så veldig langt til dem jeg er glad i og har mest kontakt med. Har tanter, onkler, kusiner og fettere i Valdres også, men ser dem ikke så mye. Med mindre vi drar oppover. Dem kommer aldri for å besøke oss :-(((

Skrevet

10 min til mine foreldre og 45 min til svigers. Helt passe.. Kunne gjerne hatt svigers nærmere, for de stiller opp som bare det.

Skrevet

Har tante, onkel og søskenbarn m/familie 2 og 5 minutter unna. Mamma, bror, bestemor og mormor bor ca. 45 min. med bil.

Pappa bor på sørlandet så han er den neste som bor langt unna.

Kos med familie rundt seg når man skal ha barn:)

Gjest thricane
Skrevet

ja. vi bor mellom 5-10 min unna både foreldre, svigerforeldre og søsken.

Skrevet

Søster til sambo bor i samme by som oss, foreldrene hansog mine brødre bor 1,5 time unna, pappan min bor 6 timer unna, og mamman min bor i Spania på vinterstid og 1 time unna om sommeren.

Litt forskjellig med andre ord :)

Skrevet

11 timer i bil inkl 5 ferger til svigers, og 8-9 timer i bil til mine foreldre. For langt unna, skulle gjerne hatt barnevakt litt oftere...

Skrevet

Vi må reise 4 timer med fly + 2 timer med bil for å komme til familien. Men der har vi samlet de fleste i allefall! (",)

Kjedelig å bo så langt unna alle, synes jeg... Skulle gjerne hatt de litt nærmere!

Skrevet

Mine foreldre 15 minutters kjøretur unna, hans foreldre 3 minutters gange unna. I tillegg har vi til sammen 6 søstre (med mann og barn) mellom 10 - 20 minutters kjøring unna.

Jeg er avhengig av familienettverket mitt. Ikke fordi vi bruker dem så mye, men fordi jeg er fryktelig familiekjær og vi har masse kontakt som jeg setter enormt stor pris på. Vi har heller aldri hatt vanskeligheter med å få barnevakt eller noen til å hente i barnehage for oss, dersom det skulle vært nødvendig.

Vi er rett og slett kjempeheldig :)

Skrevet

30 min ange fra min mor, 10 min fra min bror, motsatt side av byen fra min far

hel tilfeldig at jeg og min bror bor her på "landet", men var heldige å fikk gode leiligheter til lav leie

Skrevet

Ja, endelig gjør vi det. Vi flyttet hjem igjen for ca en mnd siden og det er så deilig! Nå bor vi 500 meter fra svigermor og 5 min med bil fra mamma og pappa. Vi har begge all slekt i samme kommune. Inntil nylig bodde vi 1 time og 45 min med fly og 5 timer med bil/tog fra nærmeste slekning. Grusomt!

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ca 20 min å kjøre til svigers, 25 min til mamma og ca 10 min til pappa. Grei avstand, syns jeg =) Vil ikke ha dem i nabohuset, men greit å ha kort vei allikevel =)

Skrevet

Vi bor i samme by som våre foreldre og søsken.

Tar 10 min å kjøre til svigerfar og 12-15 min å kjøre til svigermor, mamma og pappa.

Min søster bor hos mamma og pappa, og mannens bror bor like ved svigermor.

Herlig å ha alle innen 15 min biltur :-)

Skrevet

Ja, eg synest vi bur ganske nære.

Mamma og pappa: 5-6 min unna med bil (ca 5 km)

Broren min: 30 min unna

Søstera mi: 30 min unna

Siste søstera mi bur i Oslo no, men håpar ho kjem "heim" igjen snart.

Mormor: 5-6 min unna (same byggefelt som mamma og pappa)

Farmor: ca 10 min unna om sommaren, ho bur på Malta om vinteren

Svigers: ca 20 min unna

Eldste bror til mannen: 30 min unna

Mellomste bror: 30 min unna

Yngste bror: 40 min unna

Mormora: 5 min unna

Vi ser heilt klart min familie mest, pappa har heimekontor og mamma jobbar deltid turnus, så det er så å seie alltid folk heime på dagtid. Så når eg er heime med ungane finn vi ofte på ting saman.

Skrevet

Vi bor i Bodø, svigers i Oslo og mine foreldre i Danmark... Så ikke så veldig nærme nei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...