Gå til innhold

Åpen livmortapp 9 dpo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har det nok ikke klaffet denne pp heller. Og jeg vet med 100% at vi traff på el denne gangen. Har ikm på lørdag, da begynner jeg nok å spotte i morgen eller på onsdag.....

Har så lyst at det skal bli vår tur snart. Begynner å bli lei hele prøvinga.

I morgen er det 1 år siden vi fikk vite at lillegutt i magen var død i uke 19 og enda har jeg ikke fått noen baby. Trodde da for et år siden at jeg enten skulle fått baby eller være gravid til nå. Møkka kropp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i akkurat samme båt som deg. Den 12. februar fødte jeg vår lillegutt i uke 19, ble jo gravid raskt igjen men det ble en MA i uke 9 en tid etterpå.....

Hadde også trodd/håpet at jeg skulle sitte med en liten baby i armen nå eller iallfall være veldig høygravid.......

Varm klem fra meg

Skrevet

Egentlig veldig lik historie du og jeg vennen:)

Klem

Skrevet

26feb er det ett år sia tvillingene døde i magen min,å roet jo helt ned for visste jo jeg var iallefall gravid inntil nå...men sukk neida:/

litt godt å vite man er flere,men litt urettferdi.

stoor trøsteklem=)

Skrevet

Ja vi er vel flere i samme båt. Skal ta meg en tur på grava til lillegutt i morgen å tenne et lys. Blir sikkert en trist dag, men kommer meg nok gjennom den også.

Skrevet

Min lillegutt ligger på en fin minnelund. Jeg var der på dagen, den dagen var det fin sol og blå himmel. Første gnag jeg har vært der, fikk en god indre ro inne i meg......

Klem igjen:)

Skrevet

så trist Carina81_2MA :-/

mistet selv tvilinger i uke 21/22, 2 og 5 desember i fjord.. enda vi vet det kan være risiko for abort kort tid etter, så er vi prøvere igjen.. håper egentlig jeg er gravid når min opprinnerlige termin (14 april) inntreffer :-/

Skrevet

Jeg kan nok ikke si mye som kan trøste deg/dere.. Men jeg kan si en ting ang livmortappen, og det er at i begge mine sv skap har den langt fra vært skikkelig lukket så tidlig. Det har tatt flere uker før den har forsvunnet oppover.. Så det er jo ikke slik at håpet er helt ute enda!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...