Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Min lege hadde dessverre fri, men fikk komme til en annen på samme legesenteret. Og han undersøkte meg ikke siden det var så tidlig i svangerskapet, men fortalte meg litt om hva det kunne være siden jeg har blødd litt og spotter litt enda. Så ble jo litt roligere.. Etterpå fikk jeg ta hcg-blodprøve og 1. svangerskapskontroll med full pakke så følte det var litt rart siden jeg er så usikker på om dette går bra...men nå får jeg bare se hvordan forsettelsen blir, og jeg skal ta ny prøve senere i uken. Så ble ikke så mye klokere, men litt mer avslappet det får gå som det går!
Puppen og lillemor Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 hei.. så bra at legen klarte å roe deg litt ned da.. Skal du tilbake å ta ny hcg om noen dager eller? for å måle stigning? Jeg har ikke ringt legen i dag jeg da.. bestemt meg for å se an situasjonen litt. Jeg har ikke blødd noe i dag (bank i bordet).. og ingen smerter (utover litt stikkinger og murringer)! Var hos akupunktør i dag, og hun satte noen nåler for å styrke livmora osv.. så nå krysser jeg alt jeg har som kan krysses for at dette går bra!
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2010 Så bra at du ikke har blødd noe jeg har kun spotting, dvs litt brunt på papiren innimellom. Legen sa det kunne være en blodåre mellom livmoren og morkaken som blødde. Så får håpe han har rett! Skal tilbake for ta ny blodprøve ja og måle stigningen. Legen mente det ikke var nødvendig, men insisterte på at det ville jeg! Så da fikk jeg det Håper det hjelper med akupunktur for deg, og at det går veldig fint med den lille i magen legen sa at det ofte sprakk sånn blodårer i mellom uke 4-6, så kan jo være det er noe sånt hos deg og.
nicki82 Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Er så glad for at legen fikk til å roe deg ned, Lille Diamant!! Det er så flott at du kom til en lege som var forståelsesfull og god Får man svar på HCG prøven hos legen med en gang eller (beklager hvis det er dumt sp.mål altså..hehe). Er det bare en vanlig g-test kanskje?? HopefulleSoon; spennende å se om du får pos.test snart. Jeg har selv god erfaring med akupunktur, så det blir gøy å følge med på hvordan det går med deg og
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Guri så spennende. Men dette går veien skal du se! Gratulerer så mye med positiv test, skal se stigningen er som den skal. Masse klemmer og lykke til.
Puppen og lillemor Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 takk for det nicky82.. men jeg har faktisk fått positiv test for en stund siden jeg.. er 6+4 i dag Så akupunktur har jeg veldig tro på.. Jeg er her inne fordi jeg trives bedre her enn 1. tri..
Kronesis Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Gratulerer masse med graviditeten.. Husker vi skrev noen innlegg til hverandre etter at vi mistet ikke så lenge etter hverandre.. Jeg har prøvd veldig å bli gravid siden MA for 6 mnd siden, men har ikke vært her på en stund. Nå har jeg byttet jobb og utsetter prøvingen litt. Veldig godt å være opptatt av noe annet.. Lykke til! C.
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. februar 2010 Ja det var en skikkelig greit lege altså, slappet av med en gang han begynte å prate Hcg-prøve er bare en blodprøve som man sjekker hcg-nivået på ,og når man tar en ny noen dager etterpå, så ser de om hcg har gått opp eller ned. Da ser man om det går bra eller ikke. Så håper det går bra, selv om jeg ikke har så veldig mange symtomer enda. Men buksene begynner å bli trange, så det kjenner jeg igjen fra sist jeg var gravid...magen er veldig oppblåst
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2010 Takk for det Katta skal prøve å tenke positivt, og så får vi bare se hvordan det går. Håper alt står bra til med deg og?
Puppen og lillemor Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 Jeg krysser fingrene for deg Lille Diamant.. forhåpentligvis går det bra for oss begge (Takk for det Callista! Håper det klaffer for deg snart også.. spira satt hos oss så snart vi klarte å senke skuldrene, droppe el-tester og slappe av)
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. februar 2010 Hei Callista Ja husker at vi mistet omtrent på likt. Dette blir 2.graviditeten min, så har prøvd siden jeg mistet jeg også. Men brukte bidronninggele og wild yam denne mnd, så vet ikke om det har vært avgjørende eller ikke.. Hvem vet Det kan være veldig godt å tenke på noe annet enn babylaging ja. Sa til samboeren min at om jeg mister denne gangen, så tror jeg det blir en pause i prøvingen. Trenger å finne tilbake til meg selv tror jeg, for det er virkelig slitsomt når man kun tenker på barn hele tiden, og man ikke blir gravid. Men får se hvordan det går,håper selvsagt på det beste! Gratulerer med ny jobb, og nyt tiden uten masete prøving
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 22. februar 2010 ja håper vi begge kan få ønsket vårt oppfyllt denne gangen Skal ihvertfall prøve å slappe av, og så blir det legen igjen på torsdag.
nicki82 Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 HopefullySoon: huff, nå ble jg litt flau, ja Er selv fra 2.tri, men er ikke fullt så konsekvent med å lese alle innlegg herinne på BliGravi, så mye av info'n blir oppstykket Så jg er nok sen med å gratulere deg med pos. test, men ønsker deg lykke til med svangerskaet, da!! Håper den lille har klort seg godt fast, og forblir i sin lille hule i ni måneder da
Lille diamant Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 22. februar 2010 Takk for det lilleDina Måtte ta en ny CB når jeg kom hjem etter jobb idag, og den var like positiv som den på morgenurinen idag tidlig så da er det ingen tvil om at jeg er gravid nei! Nå skal jeg prøve å tenke positive tanker, og håpe det går bra Skrev forrsten svar til deg på din tråd nettopp
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #16 Skrevet 22. februar 2010 nei, det er det ikke da :-D hehe.. kan ikke se bort fra det :-) får ta godt vare på deg selv nå :-D sant ja!? hihi ja, så den ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå