Gå til innhold

Jeg savner xn......

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN kommer ikke til å gi opp mann og barne mitt uansett. Savner bare den tryggheten han gav meg. Visste jeg kunne stole på han til enhver tid og ved hver eneste anledning. Vi er gode venner i dag og snakker mye med han. Han vet også at jeg savner han men vi kommer aldri til å gjøre noe med det. (han tenker mye på meg også). Jeg elsker virkelig min mann, men tanken på xn kommer nok aldri til å slippe helt. Har ALDRI vært utro og kommer som sagt ikke til å gi opp noe som helst for en annen mann. Burde kansje kuttet kontankten med min x men av mange grunner kan jeg ikke. Min kjære forstår godt hvorfor jeg enda har kontakt med han og vil heller ikke at jeg skal bryte den. Di er også venner selv om min mann ikke vet om savnet. Vil vel egentlig ikke noen plass med innlegge annet enn å lufte litt. Ikke døm meg for jeg gir ikke opp min mann. Det har jeg elsker, pappan til barnet mitt og min framtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ung til sinns og han var på den tiden mer moden og ville slå seg til ro. Jeg ville ha det morsomt en stund til. Han hadde i tillegg mer følelser for meg enn det jeg hadde for han på den tiden så jeg følte ikke det var rett å forsette sammen da. Men vi har vært venner siden.

HI

Skrevet

Gresset er sjelden grønnere på andre siden av gjerdet så jeg tror du bør skyve de tankene fra deg. Alltid en grunn for at noen er en eks!

Skrevet

Enig i at det neppe er grønnere men like fristende uansett....

HI

Skrevet

Da du bestemte deg for å ha det morsomt ei stund til, tok du jo risken på å vrake en god kjæreste, og at det ikke nødvendigvis ville dukke opp en like god seinere.

En pålitelig mann er verdt å ta vare på, men nå er det for seint...

Skrevet

det kan hjelpe å ha mindre kontakt med han.

Da kommer du ikke til å savne han så mye.

Fokuser på den lille familien din du :)

Skrevet

Fokuserer mye på familien. Bryter den ikke opp. Men klarer ikke helt gi slipp på han uansett. Vet det er dumt å alt sånn men tankene vandrer avgårde helt uten mening. Hjelper sikkert ikke på at vi har hatt det ganske turbulent hjemme en periode. Heldivis er det lys i enden av tunnelen å ting har begynt å fungere i gjen :)

Skrevet

Fokuserer mye på familien. Bryter den ikke opp. Men klarer ikke helt gi slipp på han uansett. Vet det er dumt å alt sånn men tankene vandrer avgårde helt uten mening. Hjelper sikkert ikke på at vi har hatt det ganske turbulent hjemme en periode. Heldivis er det lys i enden av tunnelen å ting har begynt å fungere i gjen :)

HI

Skrevet

Stakkars mannen din, når du føler det sånn. Du ville aldri vært utro sier du, men spør du meg så er du utro i tankene, og er det mye bedre? Hvordan ville du likt om mannen din hadde hatt slike tanker om sin ex? Du kan ikke bare skylde på at du ikke klarer å la være, du må jobbe litt selv for å få han ut av systemet. Men det tror jeg ikke du vil. Som sagt, jeg synes synd på mannen din.

Skrevet

Din mening. Er nok ikke helt enig i det.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...