Gå til innhold

Har vært hos legen i dag! og.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun ringte sykehuset for å få time til meg til UL, og der sa de at jeg kunne få komme inn med en gang fordi det var ganske rolig der i dag! Så da reiste jeg direkte til sykehuset fra legen og kom rett inn til undersøkelse.

Der fant hun en sprell levende krabat HURRA! og hun kunne ikke se noen årsak til at jeg skulle ha blødninger, men som hun sa, noen bare har det.

Så da kan jeg puste ut og nyte svangerskapet videre :)

Glad i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, så utrolig god fölelse det må väre for deg. Ja nå kan du väre kjempe glad og nyte at lille nurket er en levende krabat som skal vokse seg stor og sterk i magen din. Masse gratulerer:=)

Hvor langt er du på vei?

Klem

Skrevet

Takk! Jeg er kortere på vei enn menstermin, noe jeg egentlig visste, så størrelsen på den lille viste 8+4. Termin skulle da bli 2.oktober!

Leste forresten innlegget ditt her om valget ditt, og jeg synes det hørtes veldig bra ut :) Go for it! Tenk på deg selv og ikke "alle andre"......

Skrevet

Åhhh, så morro. Godt at alt ser bra ut med den lille og at du så hjertet slo:=) Det er en lettelse.

Takk, ja nå er det på tide at jeg tenker på meg selv og ikke alle andre som jeg har gjort för..Eller tenker på hva alle andre kommer til å si osv..Jeg er voksen og har et barn fra för, så vet hvordan det er. Men föler meg som förstegangsgravid igjen, siden det er 9 år siden jeg födte jenta mi.

Skrevet

Hurra! Jeg oppdaget dette innlegget etter at jeg hadde svart på det andre du skrev, så nå ble jeg glad! Så flott! :-)

Skrevet

Dette var kjekt, Kuredu! Jeg har tenkt masse på deg idag!

Skrevet

Så flott :) Kos deg videre i svangerskaper!

Skrevet

ja tenkt masse på deg, kurdu...

så bra at det gikk bra for deg å, sendte deg mail.

lykke til vidre

Skrevet

Så bra!! Gratulerer:) Nå har jeg bestilt UL også. Blir ikke før neste fredag, men sååå viktig er det jo ikke med den termindatoen at jeg ikke kan vente 1.5 uke med svaret;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...