Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har en veninne som ville ha blitt veldig glad for en hyggelig oppmerksomhet fra sin mann etter en ganske tøff periode. Han er en flott mann på de fleste vis, men sånne ting som fødselsgaver, blomster til morsdag eller en oppmerksomhet i hverdagen tenker han aldri på. Vil det være veldig frekt eller upassende om jeg gav ham et hint? Når jeg tenker meg om måtte nok hintet være meget klart formulert for at han skulle oppfatte det, men jeg vil selvfølgelig si det på en pen måte. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg har noe med, men jeg hadde blitt glad om en kammerat av mannen min sa noe sånt til meg tror jeg. Hva synes dere? Skal jeg blande meg?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hvis du kjenner mannen hennes, så go for it:) Tror han vil sette pris på det også
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Kommer litt an på hvor godt du kjenner mannen hennes da:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Kunne ønske min mann fikk et slikt hint. Mine hint hører han ikke på..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå