Gå til innhold

kan spå tilbake ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser du hvorvidt jeg og min x blir sammen igjen?

jeg 11.1.73

han 8.10.78

hvor mange barn ser du på meg, jeg har to.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

jeg kan gjerne spå, men har ofte et inntrykk av at folk ikke svarer tilbake og da blir jeg så skuffa...så håper du svarer meg også da...

Jeg ser tre barn på deg, men føler at den siste blir en liten attpåklatt, føler mye berg og dalbane med dere, og mye jobbing med forholdet...

Men jeg føler at dere kan få det til å funke igjen med hardt arbeid, men om d ikke funker så finner du deg en ny om ikke så lenge, ikke alltid så lett å se sånt, men jeg ser deg lykkelig i et forhold iallefall...men føler at det er mange ting som spiller inn her...

Har en følelse av at det er mannen din som har gått litt lei, og at du fortsatt har sterke følelser for han,...og jeg tror han finner ut av tingene, samtidig så føler jeg at du ikke bør pushe han for mye enda...han trenger litt tid å se ting litt i perspektiv...

uff ble mange og rotete tanker dette her, men er det som kommer til meg....

om du ser på meg vil jeg gjerne vite når jeg blir gravid igjen, kjønn og evt ks eller vaginal fødsel(og hvor mange barn det blir på oss totalt) og så vil jeg gjerne vite hva du ser ang meg i jobben min..

jeg er f.13.04.83

han 13.09.79

(og ellers andre ting som dukker opp)

Tusen takk;)

klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ser en gutt fra før, får opp en jente i framtid, men ikke når, ser noe juridisk, kan dette være jobben din?

gi meg mer info skal jeg kikke nærmere.

Skrevet

hmm, hva mer vil du vite?

har en gut fra før ja...

jobber som avd.leder...(vil ikke si for mye, spent på å se hva du får opp), lurer på om du ser om jeg blir i den jobben lenge og om jeg blir likt og om jeg vil trives...(har ikke hatt den så lenge)

vet ikke om noe juridisk, driver med et dokument jeg skal skrive da, mulig d er d du ser...er jo på en måte juridisk d....

håper på svar;)

Skrevet

heisann

føler også at du vil få et barn til... har du to gutter fra før?? føler ihvertfall at den siste blir gutt!!

Tror at du har en blokkering som handler om at du liker å gjøre alt selv... alt må bli gjort litt på din måte.... hvis du skjønner hva jeg mener... du vil få det bedre om du lærer deg å delegere litt ansvar til andre. Verden går ikke under om ikke du gjør det selv....

føler at det er en turbulent tid hjemme hos deg for tiden... får inn at det kan hjelpe å "myke/varmeopp omgivelsene i hjemmet ditt.... tenn lys, kjøp inn nyetepper osv... Har mannen akkurat flyttet ut, eller trues det med det??

føler også at du har veldig mye tanker i hodet, og bør prøve å finne roen i nåtiden... f.eks med å meditere...

vil du se på meg??

Når blir jeg gravid? + evt kjønn....

stratosen: tror du jeg er gravid nå?? eller har noe endret seg?

Skrevet

adine, jeg ser jente på deg, til sommeren gravid da. det ble litt bom, meg og xen gikk fra hverandre for 2-3 år siden, han har begynt å flørt igjen med meg, ellers har jeg en av hver ang barn.

stratos, jeg får ikke inn noe galt på den nye jobben din,men jeg ser noe som kan være juridisk, når jeg spør på nytt kommer det opp kort igjen som bekrefter dette, kan selvfølgelig være diss papirene, tiden vil vise.

Skrevet

Kan du spå meg???? ser du fleire barn på meg???evt når og kjønn??

får eg større stilling på jobben snart??

eg er født 060784

han 040778

Skrevet

Hei:)

Du har hatt det bra/rolig,nå er det litt forandringer. Du er villig til å ta sjangser,slipper deg litt løs.,det kommer glede fremover,men være oppmerksom på at bilde du ser av en person ikke er det riktige. Tror du stenger av litt å ikke viser følelser,du opner deg litt men er litt tilbakeholden? Tror kanksje du går videre uten han...De problemene dere hadde vil følge dere... var han dominerende i forholdet?

Du bør bruke prevansjon vist du ikke vil bli gravid nå....

Har du begge kjønn? får opp det..vist ikke så får du evt et barn av det motsatte kjønn:)

Gi tilbake mld om jeg bommer helt,eller noe mer du lurer på.

Ser du på meg? Blir det flere barn?Evt kjønn?Har 3 nå. Hva ser du ang jobb,kommer jeg til å skifte yrke?

Min dato 300482

Takk

Skrevet

Hei Felicia!

Jeg kan prøve meg.

Sånn umiddelbart tror jeg ikke dere blir sammen igjen. Du vil nok gjerne det, men jeg tror du vil få det bedre med en annen.

Jeg ser dine to nåværende barn, får opp gutt sterkt, men vet ikke kjønnene.

Jeg tror du får flere barn i livet ditt, men jeg er litt usikker på om det er dine barn eller stebarn. Heller mot at det er stebarn. Jeg ser en jente i alle fall, så du ender opp med 3 eller 4 barn tror jeg. Du ser de som dine, men om alle er biologisk dine vet jeg som sagt ikke helt. Jeg tror du blir lykkelig sammen med en mann, og at dere blir en velfungerende familie. Jeg ser en mann, relativt mørk, middels høy, trolig litt tynn/senete, litt markert ansikt. Ser litt "streng" ut, men er stabil og snill, noe du setter pris på. Jeg tror jeg ser han ved en idrettsbane, engasjert far?

Håper du ser på meg tilbake. Send pm dersom du ikke vil/bør legge det ut her. Jeg lurer på hva du får opp sånn umiddelbart? Jeg lurer også på om du ser noe om sønnen min? Jeg er født 220770.

Skrevet

ser du noen spes mnd til sommeren??

Skrevet

Hei felicia

Kan du være så snill å spå meg?

Jeg er født 04.06.82

Min mann 25.05.79

Ønsker gjerne å vite om det blir noe mer familieforøkelse, evt når og kjønn hvis det er mulig og hva som skjer ang jobb?

Og hvis du får opp noe mer :)

Håper på svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...