Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Gi meg dine beste tips! Har rydda bort mye og fylt et 4kvadrats lager meg ting. Fotograf kommer i morgen, vil ha prikken på i´en tipsene nå
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Ta bort tannbørster, såper o.l. Ingen personlige ting bør være synlig Friske blomster på bordet Fruktfat på benken Fyr i peisen
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Hvilken blomster? Må jeg ha sengeteppe når jeg har dobbeldyne? Hi
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Orkide er fint og tullipaner. Ryddd, rydd og rydd
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Ta ned og rydd bort personlige bilder ol. Rydd masse. Sett frem store fat med frukt. Puss alle vinduer og sørg for at bad / kjøkken er skinnende rent. Tenk at andre skal kunne forestille seg at de skal bo der, kunne møblere huset og gjøre det til sitt hjem.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Nei, et litt pent dynetrekk gjør samme susen:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 - Ta bort nips. - Tulipaner er fint. - Vask speil og vinduer. - Fotografen vi brukte, synes at stearinlys ga et fint og varmt lys på bildene. - Ta bort personlige bilder. - Ta ut eventuelle overflødige bøker i hyller. - Ta bort cd-hyller og dvd-hyller hvis dere har separate og store hyller til dette. - Hadde vurdert å fjerne eventuelle store høyttalere fra gulv. - Rydd og vask i skap. Veldig mange åpner skap for å sjekke plass, og det er litt kjipt hvis det flyter over av klær og rot. - Luft godt før visning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå