Gå til innhold

når er uke 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 17 september. mener selv jeg er 10+4 uker på vei nå (men på "din side" sier de uke 11). Skal til UL i uke 12 for å få bekrefte at alt er friskt og greit. Den uken er det visst endel ting man kan få avklart (men da må man treffe på uke 12) Er det den uken som starter etter 11 fullgåtte? Eller er det når man er 12 fullgåtte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi har samme termin:) Var hos legen på fredag og måtte spørre om det samme som du lurer på. Fikk beskjed om at jeg var i 11 svangerskapsuke. Uke 12 er uken etter 11 fullgåtte slik jeg forstod det.

Må vente til neste uke på UL selv. Føler jeg må ha en bekreftelse på dette i form av bilder og livstegn. Har lite forhold til det slik det er nå. Nesten i overkant bekymret, kjenner jeg...

Skrevet

det stemmer det.. du er 10+4 og da altså i din 11. uke som gravid..

uke 12 starter dagen etter 11+6

:)

Skrevet

hehe- stilig med noen som er kommet helt likt! Jeg bestilte UL neste torsdag, er da 12+0. Blir spennende. Har sett hjertet slå i uke 7, så nå gjelder det bare å få konkludert helt med at det går bra. Så kan vi jo fortelle det rundt omkring!

Skrevet

Jeg var på UL i går:) Helt fantastisk! Hjertet slo og alt så bra ut. Antydet at terminen kunne være 11. sept, men denne ville helt sikkert bli flyttet på neste UL.

Nyt tiden, og kos deg videre:) Nå "flytter" vi snart til 2. trimester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...